Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri
Fashion Week İstanbul’un iletişim ajansı EFFECT BCW oldu
Fashion Week Istanbul’un stratejik iletişim, medya ilişkileri, pazarlama iletişimi, içerik yönetimi, proje tasarımı ve influencer yönetimi konularındaki iletişim çalışmalarını artık EFFECT BCW yürütecek. Bu senenin yaratıcı ve farklı içeriklerle dolu ilk moda haftası ise 13-16 Nisan tarihlerinde dijital platformlar üzerinden gerçekleştirilecek.
HangiKredi’nin konkuru sonuçlandı
iLab Holding bünyesinde bulunan HangiKredi’nin kreatif dijital ajans konkurunu RED and GREY kazandı. HangiKredi’nin sosyal medya yönetimi ve dijital entegre iletişim faaliyetleri artık RED and GREY’e emanet.
TKG Otomotiv Grubu şirketleri tercihini yaptı
Otomotiv Tedarik Sanayi metal şekillendirme sektörünün öncü şirketlerinden TKG Otomotiv Grubu şirketlerinin tüm iletişim faaliyetleri; hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi tarafından yürütülecek.
Perwoll ve Tursil yeni dijital ajansını seçti
Perwoll ve Tursil’in dijital pazarlama ve sosyal medya iletişim ajansı, 1 Mart itibariyle başlayan iş birliği ile Havas Creative Group bünyesindeki ajanslardan Engage İstanbul oldu.
Fiba Emeklilik ve Hayat’ın stratejik iletişim ajansı Grup 7 İletişim oldu
Bireysel emeklilik, hayat sigortası ve sağlık sigortası alanlarında faaliyet gösteren Fiba Emeklilik ve Hayat, stratejik iletişim danışmanlığı için Grup 7 İletişim ile anlaştı. Grup 7 İletişim, Fiba Emeklilik ve Hayat’ın itibar yönetimi, lider iletişimi, KSS iletişimi, medya ilişkileri yönetimi, kriz yönetimi ve iletişimi ile iç iletişim alanlarında hizmet verecek.
Medcem Çimento’nun iletişim çalışmaları Dijital Kalem’e emanet
Türkiye ve Avrupa’nın en büyük çimento fabrikasına sahip Medcem Çimento, tüm iletişim çalışmaları için Ajans Dijital Kalem ile anlaştı. Eren Holding’in iştiraki olan Medcem Çimento, halkla ilişkiler ve dijital pazarlama faaliyetleri için Ajans Dijital Kalem’den destek alacak.
Deep360’da yeni creative direktör
Deep360 ailesinin yeni Creative Direktor’ü, sektörün önemli reklamcılarından Erkan Kaya. Marmara Üniversitesi Grafik Tasarım Bölümü mezunu olan Erkan Kaya, Leo Burnett’de başladığı reklamcılık hayatına, Ogilvy & Mather’da Creative Group Head olarak devam etti. Son beş yıl boyunca ise VMLY&R’ın Creative Director’lüğünü yaptı. Bu süreçte ekibiyle birlikte Vodofone’un fark yaratan işlerine imza attı. Yine ekibiyle Türkiye’ye ilk Cannes Lions GrandPrix ödülünü getiren Erkan Kaya, Golden Drum, Eurobest gibi uluslararası ve ulusal büyük ödüller de olmak üzere 200’e yakın Kristal Elma’yı 15 yıl içinde kazandı. Şimdi de sektörde online ve offline hizmetlerin tamamını bir arada markalara sunan ilk ajanslardan biri olarak dikkatleri üzerine çekmiş Deep360’ın, dahil olduğu profesyonel ekibi ile oluşturmakta olduğu yeni bir yaklaşım modeli sayesinde çok sayıda güzel iş ve ödüle katkıda bulunacak gibi görünüyor.
istegelsin yeni reklam ajansını seçti
Son dönemin yükselen online market alışveriş markası istegelsin’in ATL, BTL ve dijitaldeki tüm kreatif çalışmalarını yürütecek yeni ajans M.A.R.K.A. Etki Fabrikası oldu.
Esas Gıda’nın yeni kreatif reklam ajansı WBR Istanbul
WBR Istanbul yapılan konkur sonucu Esas Gıda’yı müşteri portföyüne kattı. “Lezzeti Adında” sloganıyla Avrapa’nın bir çok şehrinde Türk lezzetlerini evlere getiren Esas Gıda lansman filmini Ertan Özyiğit’in yönetmenliğinde Uğur İçbak ile çekti.
Serdesin’e yeni marka
Serdesin, müşterileri arasına DP – Daily Perfection’u da ekledi. 21 yıllık tecrübesiyle Avrupa’nın en büyük sabun ve kozmetik üreticilerinden biri olan DP – Daily Perfection Şampuan’ın dijital ve konvansiyonel alanlardaki tüm kreatif reklam üretiminden Serdesin sorumlu olacak.