Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Aristo İletişim’e yeni müşteri
Aristo İletişim, müşteri portföyüne VavaCars’ı da ekledi.
İş birliği kapsamında Aristo İletişim, markanın gelecek dönem stratejileri doğrultusunda iletişim süreçlerini yönetecek.
Paribu, yeni yılda Excel İletişim ve Algı Yönetimi ile anlaştı
Paribu, iletişim çalışmaları için Excel İletişim ve Algı Yönetimi ile anlaştı.
“Yarının dünyası bu” mottosuyla faaliyetlerini sürdüren teknoloji şirketi Paribu’nun kurumsal iletişim, medya iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi gibi tüm iletişim çalışmaları Excel İletişim ve Algı Yönetimi tarafından yürütülecek.
Özka Lastik Karnaval’ı seçti
Karnaval Marka Ajansı, müşteri portföyüne Özka Lastik’i ekledi.
Özka Lastik’in pazarlama iletişimi ve marka stratejilerini yürütecek olan Karnaval Marka Ajansı; medya iletişimi, sosyal sorumluluk, kriz iletişimi, itibar yönetimi, etkinlik yönetimi, gündem ve lider iletişimi alanlarında da hizmet sunacak.
GKG Ventures’in iletişim ajansı PİAR İletişim oldu
GKG Ventures, Türkiye’deki yeni dönem iletişim çalışmaları için PİAR İletişim ile anlaştı.
PİAR İletişim, iş birliği kapsamında GKG Ventures’a stratejik iletişim, medya ilişkileri, lider iletişimi, pazarlama iletişimi, içerik yönetimi ve dijital PR konularında danışmanlık verecek.
Alpplas DRC İletişim ile anlaştı
Alpplas Endüstriyel Yatırımlar A.Ş., kurumsal iletişim çalışmaları ile ilgili olarak pazarlama ve stratejik iletişim alanında çok yönlü danışmanlık hizmetleri veren DRC Stratejik Pazarlama ve İletişim Danışmanlığı ile anlaştı.
Alpplas’ın; kurumsal iletişim, medya ilişkileri, kriz iletişimi, gündem yönetimi gibi tüm iletişim çalışmalarını, DRC Stratejik Pazarlama ve İletişim Danışmanlığı yürütecek.
Globelink Ünimar tercihini yaptı
Globelink Ünimar yeni dönem iletişim çalışmalarını Walther Kranz‘a emanet etti.
İş birliği kapsamında Walther Kranz, Globelink Ünimar’ın stratejik iletişim, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, kriz iletişimi, itibar yönetimi, lider iletişimi, kurumsal iletişim ve sponsorluk iletişimi dahil olmak üzere iletişim süreçlerini yönetecek.
Konfor’un yeni iletişim ajansı Effect BCW oldu
Konfor Grubu iletişim çalışmaları için Effect BCW ile anlaştı.
Yeni dönemde Effect BCW, Konfor Grubu’na, yaratıcı projeler, etkinlik yönetimi, iletişim faaliyetleri, pazarlama danışmanlığı, medya ilişkileri, influencer projeleri, PR ve kampanya kurguları özelinde hizmet verecek.
The Steve Group, JD Communications ile anlaştı
The Steve Group yeni dönemde; kurumsal iletişim, lider iletişimi, marka yönetimi, basın ilişkileri alanlarında JD Communications ile çalışmak üzere el sıkıştı.
ON İletişim, Eczacıbaşı Spor Kulübü’nün iletişim ajansı oldu
Eczacıbaşı Spor Kulübü, yeni dönemde iletişim çalışmalarını ON İletişim ile birlikte yürütecek.
Eczacıbaşı Spor Kulübü’ne spor iletişimi konusundaki deneyimleri ile değer katmak için çalışacak olan ON İletişim ayrıca kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, medya ilişkileri, içerik yönetimi, proje tasarımı ve yönetimi gibi alanlarda da destek olacak.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.