MullenLowe Group kurumsal kimliğini yeniledi
MullenLowe Group, 57 ülkedeki tüm ajanslarında yeni kurumsal kimliğini ve konumlandırmasını hayata geçiriyor. Bu değişimin merkezine ise ahtapot simgesini koymaya devam ediyor.
Ahtapotlar uyum sağlama yetenekleri sayesinde 300 milyon yılı aşkın süredir dünyadalar. Kendi DNA’larını kopyalayarak kendini yeniden inşa edebilen özel canlılar. MullenLowe Global CEO’su Kristen Cavallo’ya göre ahtapotların bu özellikleri ve elbette zekaları; markaların hayatlarına nasıl devam etmeleri gerektiğine dair örnek bir model oluşturuyor. MullenLowe Group için de ilham olmaya devam ediyor.
Kendini her seferinde yeniden keşfeden bir logo
Yeni marka kimliğinin baş tasarımcısı João Paz şöyle anlatıyor yeni logoyu; “Yeni ahtapot, adeta bir canlı gibi hareket etmek istiyor. Kıvrımlarıyla kendini sonsuza kadar yenileyecek bir akıcılığa sahip. Köşeleri veya bitiş noktaları olmayan yeni logo ise hareket edebiliyor ve farklı şekillere girebiliyor. Evet her seferinde farklı bir şekle bürünebilen bir logo… Neden olmasın? Akışkan ve sabit olmayan yeni logomuz, serif yazı karakteriyle güzel bir uyum sağlıyor. Bu da formdan forma girebilen logomuza; sade, güvenilir ve sağlam bir temel oluşturuyor. Ayrıca yeni logomuzun dokunaçları, A’dan Z’ye ve 0’dan 9’a olmak üzere, harf ve rakamlara da dönüşebiliyor.”
Çalışanlar da kendi logolarını tasarlıyor
MullenLowe Group yeni uygulamasıyla dünya genelindeki 4 binden fazla çalışanını da kendi ahtapotlarını tasarlamaya davet ediyor. Bu uygulama sayesinde kullanıcılar mail imzalarında, duvar kağıtlarında, kartvizitlerinde, hatta iWatch’larında kullanmak üzere kendi eşsiz ahtapot formlarını oluşturabiliyor.
Aslında bu sayede herkesin yeni kurumsal kimliğe bir katkı, bir iz bırakması ve değişimin parçası olması sağlanıyor.