Akbank’tan sistem arızası ile ilgili yeni açıklama!
Akbank’ın sistemlerindeki arıza hala devam ederken bankadan yeni bir açıklama daha geldi. Banka, “Hizmetlerimizdeki kesintileri gidermek için yoğun çalışmalarımızı teknoloji iş ortaklarımızla beraber aralıksız sürdürüyoruz,” dedi.
Akbank’ın mobil bankacılık sistemlerindeki arıza nedeniyle müşteriler, hemen hemen hiçbir bankacılık işlemini gerçekleştiremiyor. 6 Temmuz sabahında başlayan sorun hala giderilebilmiş değil ve Akbank müşterileri yaklaşık 30 saattir çözüm için bekliyor.
Bugün bir kamuoyu açıklaması yaparak son durum ne, borçlarını ödeyemeyenler ne yapacak ve sorun ne zaman giderilecek gibi soruları yanıtlamaya çalışan Akbank henüz hala problemi çözememiş olsa da yeni bir açıklama yaptı. Sorunun üzerinde hala çalıştıklarını söylese de ne zaman giderileceğine dair net bir açıklamada bulunmadı.
Akbank tarafından yapılan yeni açıklamada ise şu ifadeler kullanıldı:
“Hizmetlerimizdeki kesintileri gidermek için yoğun çalışmalarımızı teknoloji iş ortaklarımızla beraber aralıksız sürdürüyoruz.
Sistemlerimizi önümüzdeki saatlerde kademeli olarak devreye almayı hedefliyoruz. Gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.
Süreçten etkilenen başta müşterilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımızdan özür dileriz.”
Akbank daha önceki açıklamalarında kesintinin siber saldırı ile alakalı olmadığını dile getirdi. Banka ayrıca, müşterilerinin mağduriyeti için aldıkları önlemleri de açıkladı. Akbank’ın yapmış olduğu açıklamayı okumak için tıklayın.