Alışveriş deneyiminde mükemmellik
Alışveriş kavramı her yıl biraz daha değişiyor. Dört yanı kapalı binalar olarak başlayan alışveriş merkezleri yıllar içinde bir nebze de olsa açık alanlara kavuştu ve tıpkı sokak kültürlerinde olduğu gibi toplumun yaşam ve buluşma noktası haline geldi.
İsfanbul, bu kavramı daha öteye taşıdı ve AVM deneyimine yeni bir tanım getirdi. Pandemiyle beraber cadde alışveriş kültüründe artış yaşandığı günümüzde tüketicinin tutum ve davranışları da bu yönde şekillenmeye, alışveriş deneyimi değişmeye başladı. İstiklal Caddesi ve Moda’nın yanı sıra kentin nostaljik tramvaylarına da ev sahipliği yapan İsfanbul, kendine has mimarisiyle şehrin tarihi ve kültürel anıtlarını yansıtırken alış-veriş deneyimini de keyife dönüştürüyor.
İsfanbul Yönetim Direktörü Kemal Baştürk’ün katılımıyla gerçekleşecek online buluşmada, İsfanbul Alışveriş Caddeleri’nin merkezinde yer alan içgörüler, modern yapılarda şehrin tarihini yaşatmak, alışveriş deneyiminin değişimi ve gizemini hala koruyan Haliç’in altınları İsfanbul’un temelinde mi gibi merak edilen konuları konuşacağız. Marketing Türkiye New Step – İsfanbul ile Yeni Nesil Alışveriş Deneyimi, 30 Eylül Çarşamba saat 20:30’da Marketing Türkiye sosyal medya hesaplarında canlı olarak yayınlanacak.