Altın Pusula Ödülleri’ne başvurular başladı
Türkiye Halkla İlişkiler Derneği – TÜHİD tarafından bu sene 18.’si gerçekleştirilecek “Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri”ne başvurular başladı. Yarışmaya projeleriyle katılmak isteyen kamu ve özel sektör kuruluşları, STK’lar, eğitim kurumları altinpusula.org sitesinden başvurularını yapabilecek.
TÜHİD Yönetim Kurulu Başkanı Gonca Karakaş, bu yıl 18.’si gerçekleştirilecek Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’ne ilişkin şöyle konuştu: “Altın Pusula TÜHİD tarafından sektöre kazandırılan, iş dünyası, kamu sektörü ve üniversitelerin de yakından takip ettiği, sürdürülebilirliğini kanıtlamış, etik değerlere önem veren kapsayıcı bir programdır. Her yıl sektörümüzün ulusal ve uluslararası gelişmelerine göre güncellenen bir platforma sahibiz. Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı-UNDP işbirliğiyle, Altın Pusula’ya katılan tüm projeler arasından, topluma, çevreye, ekonomiye değer katan bir projeye de bu yıl sekinci kez UNDP Business for Sustainable Development Goals Ödülü’nü takdim edeceğiz. Altın Pusula’nın 18.’sini düzenliyor olmaktan onur duyuyor ve tüm iletişim projelerini yarışmamıza davet ediyoruz.”
18. Altın Pusula’da büyük ödül, jüri özel ödülü ve kategori ödüllerinin yanı sıra ‘Betûl Mardin Geleceği Şekillendiren Liderler Ödülü’ ve ‘Alâeddin Asna Kurumsal Sorumlulukta Tutarlılık ve Süreklilik Ödülü’ bu yıl dördüncü kez sahiplerini bulacak. Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı – UNDP işbirliğiyle verilen ‘UNDP Business for Sustainable Development Goals Ödülü’ de bu yıl 8. defa “sürdürülebilir kalkınmayı” içeren projelerden birine takdim edilecek. Ayrıca, TÜHİD – KAGİDER işbirliğiyle verilen ‘TÜHİD – KAGİDER 1e1 Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Ödülü’ bu yıl üçüncü kez takdim edilecek.
Altın Pusula’ya yeni kategoriler eklendi
Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’ne bu yıl itibariyle En İyi Uygulama Örnekleri ve Süreklilik /Sürdürülebilirlik kategorileri eklendi. Dijital İletişim kategorisinin kapsamı genişletildi. Halkla İlişkiler projelerinin önemli ayaklarından biri olan dijital iletişim kapsamında Celebrity (Ünlü) Kullanımı ve Influencer Kullanımı kategorileri eklendi. Ayrıca Kurumsal Sorumluluk ve Sponsorluk İletişimi alt kategorilerine Turizm ve Tarım kategorileri eklendi.
Genç iletişimciler kategorisine, İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümü’nde okuyan lisans, yüksek lisans ve meslek yüksekokul öğrencileri “Türkiye’nin Turizm İletişimi” konulu projeleri ile bireysel veya ekip olarak katılıyor.
18. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri bu yıl 21 kategoride değerlendirilecek. Başlıklar şöyle olacak;
Kurumsal İletişim, Gündem Yönetimi, Kurum İçi İletişim, Pazarlama İletişimi ve Bütünleşik Pazarlama Projeleri, Kriz İletişimi, Etkinlik Yönetimi, Kurumsal Sorumluluk, Dijital İletişim, En İyi Uygulama Örnekleri, Süreklilik/Sürdürülebilirlik, Sivil Toplum Kuruluşları, Kamu Kuruluşları, Sponsorluk İletişimi, Finansal Hizmetler ve Yatırımcı İlişkileri, Kurumsal Raporlar, Kurumsal Yayınlar, Medya İlişkileri, Uluslararası Proje/Kampanya, Türkiye Markası Kategorisi, Kategori Dışı Projeler, Genç İletişimciler.