Always/Orkid #LikeAGirl kampanyasının devamını yayınladı: Unstoppable
Yılın en iyi reklam işlerinden biri olan ve Cannes Lions’dan da birçok ödülle dönen #LikeAGirl kampanyasıyla kadınların toplumdaki statüsünün yanlışlığına vurgu yapan Always (Türkiye’deki adıyla Orkid), yeni kampanya filmini yayınladı.
#LikeAGirl kampanyasının bir parçası olarak devam eden yeni film, kadınların sosyal statüsünde limitleyici etmenleri ortaya koyarak onları aşmanın hiç de zor olmadığını söylüyor.
“Kadınları sınırlıyor muyuz?” sorusuyla açılan film, kadınların sosyal olarak sınırlanmaları sonucu kendilerini de sınırlamaya başlamalarını anlatarak, araştırmalarla ortaya konan sonuçları insanlara gösteriyor. Ardından nasıl ve neden sınırlandıklarını anlatan kadınların, karşılaştıkları sınırlayıcı cümleleri birer terapi kutusuna yazmaları, sonrasında da bu kutuları yıkmaları isteniyor.
Cinsiyet ayrımcılığı ve önyargılara yönelik karşıt çalışmaların değerinin artmasına en fazla katkı veren markalardan biri olan Always, yeni filmiyle kadınların durdurulamayacağını vurguluyor.