Amazon Türkiye gıda pazarına el attı!
Amazon Türkiye bugün yaptığı açıklamayla “Gıda ve İçecek kategorisinin” hizmete açıldığını duyurdu. Kategori, konserve gıda, alkolsüz içecekler, atıştırmalıklar, makarna ve baklagilleri de içeren geniş bir ürün yelpazesine ev sahipliği yapıyor. Binlerce ürünün tüketicilerle buluştuğu kategoride Eti, Yayla, Nutella, Lipton, Ruffles, Çaykur gibi yüzlerce yerli ve yabancı marka da yerini aldı.
Açılışa özel fırsatlar…
Gıda ve İçecek kategorisinden alışveriş yapan Amazon.com.tr müşterileri Pepsi, Julius Meinl, Nish Coffee, Lindt, Calve ve Dr. Oetker gibi popüler markalara ait stoklarla sınırlı seçili ürünlerde açılışa özel fırsatlar sunacak.
“Ürün yelpazemizi genişletmeye devam edeceğiz”
Amazon.com.tr Ülke Genel Müdürü Richard Marriott, “Amazon.com.tr’yi hizmete açtığımızdan bu yana müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak için durmaksızın çalışıyoruz. Bu doğrultuda, ürün seçkimize ‘Gıda ve İçecek’ kategorimizi eklediğimizi duyurmaktan mutluluk duyuyorum. Amazon Türkiye olarak müşterilerimize ihtiyaç duydukları ürünleri mümkün olan en hızlı ve güvenilir şekilde sunarak fayda sağlamayı amaçlıyoruz. Müşterilerimizin Amazon Türkiye’den alışveriş yapmanın kolaylığını ve rahatlığını yaşarken tüm ihtiyaçlarını da karşılayabilmeleri adına hâli hazırda geniş olan ürün yelpazemizi daha da genişletmeye devam edeceğiz” dedi.