Anadolu Efes yalnız değil “dijital” taraftarı yanında!
Pandemi spor’un en önemli paydaşlarından birisi olan taraftarlara kırmızı kart gösterdiğinden bu yana müsabakalar tüm dünyada seyircisiz oynanmaya başladı. Yalnızca ekran başından müsabakaları izleyebilen taraftarları bir şekilde sahaya getirebilmek elbette eskisi kadar etkili olmasa da atmosferi güçlendirmenin bir yolu. Spor dünyasının NBA finallerinde tanıştığı dijital panoları sahasına getiren Anadolu Efes 300 seyircisini dijital olarak ağırlarken Avrupa’da da bir ilke imza atmış oldu.
Gerçekleştirdiği pazarlama faaliyetleri ve marka haline gelen maç deneyimi ile EuroLeague tarafından dört kez “Avrupa’nın En İyi Pazarlama Yapan Takımı” seçilen Anadolu Efes, sunduğu bu yenilikçi deneyimle sahip olduğu unvanın hakkını bir kez daha vermiş oldu…