Anneler Günü’nün dijital şampiyonları belli oldu!
Bir Anneler Günü’nü daha geride bıraktık. Her yıl Mayıs ayının ikinci pazarında kutlanan Anneler Günü’nde bir yandan annemize hediye alma telaşına düşerken, markalar da boş durmadı ve bu özel gün için çarpıcı video kreatifleriyle boy gösterdi. Black Friday’in ardından yılın en hareketli geçen bu alışveriş döneminde markalar arasında rekabet de elbette had safhadaydı. Peki Anneler Günü’nün GRP şampiyonları kimlerdi? Yanıtlar Gemius‘un 2-8 Mayıs tarihleri arasında markaların dijital dünyadaki reklamlarını incelediği Anneler Günü araştırmasından geliyor…
Çiçeksepeti zirvede
Anneler Günü’nden bahsediyorsak elbette çiçek ve birçok hediye seçenekleri aklımıza geliyor. Bu açıdan ÇiçekSepeti öne çıkan isim oldu. Gemius Adreal’in verilerine göre ÇiçekSepeti, hazırladığı video kreatifiyle YouTube üzerinden potansiyel müşterilerine ulaştı. “Anneler için en özel hediye setleri Çiçeksepeti’nde” mesajıyla dikkat çeken şirket, rakiplerini geride bırakarak 13 GRP’ye ulaştı.
Karaca sıkı takipte
Mutfak ve küçük ev aletleriyle yakından tanıdığımız Karaca, Anneler Günü’nde dikkat çeken bir diğer marka oldu. 10 GRP’ye ulaşan şirket, “Anneler Günü’nde Annem Kalp Karaca” mesajıyla YouTube’da geniş kitlelere ulaştı.
Günün “Kraliçe”si Arçelik!
Arzum’un sesi Instagram’da yükseliyor
Elektrikli ev aletleri pazarının önde gelen isimlerinden Arzum, 7.2 GRP ile Anneler Günü’nde öne çıkan bir diğer marka oldu. Şirket, “Anneler Gününüz Kutlu Olsun” diyerek Instagram’da kullanıcıların karşısına çıktı.
“Anneler ve yıprattığımız kıyafetleri” ses getirdi…
Giyim sektörünün önemli isimlerinden LC Waikiki de “Anneler ve yıprattığımız kıyafetleri” temalı video kreatifiyle öne çıktı ve YouTube üzerinden 6.3 GRP’ye ulaştı.