Apple artık Twitter’dan müşteri ilişkileri hizmeti veriyor!
Sosyal medya mecralarının müşteri hizmetleri amacıyla kullanılması son yıllarda yaygınlaşan bir durum. Bir firmayla ilgili görüş ve öneriler özellikle Y ve Z kuşakları tarafından, genellikle sosyal medya üzerinden iletiliyor.
Bunun sebepleri arasında açağrı merkezini arayaıp beklemek istememe, sorunu en kısa sürede çözme kaygısı ve görüşleri herkesin görebileceği bir ortamda paylaşma isteği gibi sebepler yer alıyor.
Müşteri ilişkileri konusunda en çok tercih edilen sosyal mecralar Facebook ve Twitter. Dünyanın en büyük teknoloji şirketleri arasında görülen Apple da artık Twitter üzerinden müşteri ilişkileri desteği veriyor.
@Applesupport Twitter hesabı, kullanıcılardan gelen soruları cevaplayıp aynı zamanda Apple ile ilgili pratik bilgiler ve ipuçları da paylaşacak.
Güncel Haberler