Apple Intelligence beklenenden erken mi geliyor? | Son 24 saatin gündemi
Bloomberg editörü Mark Gurman’ın yeni raporuna göre , Apple Intelligence’ın yapay zekâ özelliklerinin ne zaman kullanıma sunulacağını açıkladı. Apple, yeni yapay zeka özellikleri olan Apple Intelligence‘ı 28 Ekim’den itibaren kullanıma sunacak.
Kademeli kullanıma sunma, uyumlu iPhone modellerinin yapay zeka özelliklerine adapte olmasını da sağlayacak. Apple Intelligence ilk aşamada iPhone 15 Pro serisi, M1 ve daha yeni iPad’ler ve M1 ve daha yeni Mac’lerde desteklenecek.
Gurman ayrıca Apple’ın Kasım ayında bir dizi ürün lansmanıyla birlikte yoğun bir döneme gireceğini bildirdi. 1 Kasım’da Apple’ın yeniden tasarlanmış 14 ve 16 inç M4 çipli MacBook Pro modelleri, yeni bir Mac mini, güncellenmiş iMac ve yedinci nesil iPad mini’yi tanıtması bekleniyor.
İttifaklar çağı başladı!
Özellikle son yıllarda ünlü bir isimle bir markanın bir araya gelerek hayata geçirdiği koleksiyonların sayısı hızla artıyor… Kimi zaman marka-marka kimi zaman da marka-ünlü iş birliğiyle karşımıza çıkan bu koleksiyonlar çıktıkları anda belki ünlü ismin belki de markanın popülerliğiyle fırtınalar estiriyor… Sınırlı sayıda oluşu ve bir daha devamının gelmeyeceğinin bilinmesi ise tüketicide güçlü bir sahip olma isteği uyandırıyor. Peki, iki markanın ya da ünlü bir ismin bir araya gelmesini sağlayan bu projelerin gerisinde nasıl bir strateji var? Bu koleksiyonların ardında yatan içgörüler neler? İş birliği kültürü markalara nasıl fırsatlar sunuyor?
“İttifaklar çağı başladı” dosyasının tamamını okumak için TIKLAYIN!
“Devrim Fransız işidir!”
Fransız otomobil devi Renault yeni elektrikli aracı 5 E-Tech’i çarpıcı iletişim kampanyalarıyla tanıttı. Elektrikli otomobillerin sektör için devrim niteliğinde olması içgörüsüyle çıkılan yolda marka “Devrim Fransız işidir” diyerek Fransa’nın yenilikçilik ve ilerleme yolundaki sürekli arayışını, toplumsal ve kültürel değişime olan tutkusunu gözler önüne seriyor.
Sosyal medya rekabetinde hangi markalar önde?
Markalar adına sosyal medyada başarılı olabilmek için yalnızca aktif bir varlık göstermek yetmiyor; doğru zamanda, doğru içerikle hedef kitleye ulaşmak ve onların ilgisini çekmek büyük önem taşıyor. Tüketicilerin sadakatini kazanmak ve marka bağlılığını artırmak için ilgi çekici ve etkileşimli içerikler üretmek oldukça önemli. Kullanılan iletişim stratejileri, markaların sosyal medya platformlarındaki performansını doğrudan etkileyerek başarılarını pekiştiriyor. Peki, bu keskin rekabette hangi markalar öne çıkmayı başarıyor? Yanıtlar SocialBrands Ekim listesinden geliyor.
SocialBrands Ekim listesini incelemek için TIKLAYIN!
Çalışanın kalbine giden yol “yan haklardan” geçer!
Yetenekli çalışanları motive etmek ve onları elde tutmak artık her zamankinden daha zor. Maaş ve temel hakların ötesinde işverenlerin çalışanlarına sağladığı yan haklar, tercih noktasında da belirleyici bir konuma geldi. Öyle ki artık işveren markası rekabetinin merkezinde de işte bu yan yaklar var… Yakın zamanda yapılan pek çok araştırma da bu durumu güçlü verilerle doğruluyor. Peki, yan haklar portföyünün geleceği nasıl şekillenecek? Şirketler etkin yan haklar stratejilerini nasıl oluşturmalı? Çalışanların “olmazsa olmaz” dediği yan haklar hangileri?
Araştırmanın detaylarını incelemek için TIKLAYIN!