Apple satışlara yeniden başladı, kur farkı temizleme bezine bile yansıdı! – Son 24 saatin gündemi
Apple satışlara yeniden başladı, kur farkı temizleme bezine bile yansıdı!
Salı günü yaşanan kur dalgalanması sebebiyle Apple Türkiye, tüm ürünlerinin satışını kısa süreliğine durdurmuştu. Konuya ilişkin herhangi bir açıklama yapmayan Apple, bir önceki fiyat listesini güncelleyerek ürünlerini yeniden satışa açtı. TL’nin değer kaybettiği bugünlerde Apple’ın meşhur temizleme bezi dahi değer kazandı ve daha önce 200 TL’den satışa sunulan temizleme bezinin güncel fiyatı 249 TL olarak listeye yansıdı…
Apple Türkiye’nin resmi internet sitesinde yayınlanan yeni fiyatlara göre iPhone 13 serisinin başlangıç fiyatı 13 bin 999 TL oldu. Elbette güncellenen telefon fiyatları yalnızca iPhone 13 serisiyle sınırlı değildi. Zamlar, iPhone 12, iPhone 11 ve iPhone SE modellerine de yansıdı. En düşük fiyatlı iPhone 12 mini 12 bin 999 TL’den satışa sunulurken, iPhone 11’in başlangıç fiyatı 10 bin 99 TL oldu.
Güncel fiyat listesini detaylı incelemek için TIKLAYIN!
e-İmza’nın kimlik kartlarına ne zaman yükleneceği açıklandı
Gelişen teknolojiyle birlikte elbette kimlik kartlarımız da dijitalleşmeye ve çok daha fazla görevi yerine getirmeye başladı. Bunların bir parçası olarak, bir ay içerisinde e-İmza’nın da kimliklerimize yükleneceği duyuruldu. Webtekno tarafından yapılan habere göre, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu’nda açıklamalarda bulunan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, “Kimlik kartına e-İmza’nın yüklemesine bir ay içinde başlıyoruz. e-İmza ile de vatandaşlarımıza yepyeni bir kolaylık sunacağız” dedi. Bu yeni özellik sayesinde resmi işlemler ve evraklar konusunda önemli bir kolaylık sağlanacak.
Güvenlik meselesi de elbette bu noktada insanların aklına gelebilir. Paylaşılan bilgilere göre, kimliğin çalınması ya da kaybolması gibi durumlarda karta tanımlanan e-İmza da geçerliliğini kaybedecek.
Spotify, Netflix Hub’ı duyurdu
Netflix’in orijinal yapımlarının müzikleri, podcastleri Spotify’da zaten mevcuttu fakat artık Spotify’ın bir Netflix bölümü var. Yeni özellikle birlikte Spotify’da bulunan tüm Netflix içerikleri bir arada sergilenecek.
Netflix köşesinde mevcutta, La Casa De Papel, Narcos: Mexico, Outer Banks, Squid Game, tick, tick … Boom!, Cowboy Bebop gibi dizi ve filmlerden çalma listeleri ve müzikleri bulunuyor. Ayrıca, Okay, Now Listen, Netflix Is A Daily Joke, 10/10 Could Recommend ve The Crown: The Official Podcast gibi içerikler de bulunuyor.
Spotify daha önce bir Disney köşesi de oluşturmuştu ancak bu kadar geniş bir yer ayırmamıştı. Megabayt’ta yer alan habere göre bunun karşılığında Netflix’in Spotify kurucuları Daniel Ek ve Martin Lorentzon hakkında “Spotify Untold” isimli yeni bir kurgusal drama çekecek
Black Friday Challenge Day 11: Söz sırası Amazon’da
Efsane Black Friday’e artık son 1 gün kaldı. Bu yıl yine çok erken başladı indirimler… Kimi e-ticaret devleri yorulurken kimileri son düzlükte bir adım daha öne çıkmanın yollarını arıyor. Gelin Akademetre Vanilla Price robotlarının Marketing Türkiye için hazırladığı verilerle pazar yerlerinin kıyasıya rekabetine daha yakından bakalım.
Black Friday Challenge’ın on birinci gününde öne çıkan veriler:
- Black Friday’in onbirinci gününde toplam 36.067 kampanya mevcut. Bir önceki güne göre kampanya sayılarında hatırı sayılır bir düşüş kaydediliyor.
- Hepsiburada’nın 23.270 olan kampanya sayısı da bugün 16.299’a geriliyor ve ikinci sırada yer alan Trendyol ile aradaki fark kapanmaya başlıyor.
- En çok kampanya moda kategorisinde yapılsa da indirimler ev ve yaşam kategorisinden yana.
- n11 en çok indirim sunan pazar yeri unvanını Amazon’a devrediyor.
Yükselen B2B ve değişen değer önerisi B2B Marketing & Management Summit’te konuşulacak
Marketing Türkiye liderliğinde Kuantum Araştırma ve Deloitte uzmanlığıyla tasarlanan B2B Marketing & Management Summit 2 Aralık’ta Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleştirilecek. Zirvede B2B sektörlerdeki yönetim ve pazarlamaya ilişin güncel gelişmeler ayrıntılarıyla konuşulacak. 10 farklı başlık altında ele alınacak konuların ana teması, “B2B’de Değer Önerisi ve Dayanıklılık (Resilience)” olacak. Türkiye’nin en kapsamlı B2B buluşması olan zirvede, B2B ürün ve hizmet sunan markaların performansını değerlendiren çok kapsamlı bir araştırmanın sonuçları da açıklanacak. Zirve sonunda yapılacak “B2B Excellence Awards” ödül töreninde “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” da ödüllerine kavuşacak…
B2B sektörlerin pazarlama ve yönetim stratejileri, B2C firmalardan farklı dinamiklere sahip. Teknoloji geleneksel yönetim yaklaşımlarını geleceğe evirirken, B2B işler de bu dönüşümden nasibini alıyor. B2C’nin sınırsız iletişim olanaklarına karşın kısıtlarla ilerleyen B2B şirketlerin yöneticileri, şimdi daha yaratıcı olmak durumunda.
İlki 2020’nin pandemi koşullarında hibrit yapılan B2B Marketing & Management Summit, pazarlama ve yönetim çalışmalarının yeni trendler ışığında ele alınacağı interaktif bir platform olarak tasarlandı. Marketing Türkiye, Kuantum Araştırma ve Deloitte Türkiye’nin uzmanlıklarıyla oluşturduğu zirve bu yıl ikinci kez gerçekleştirilecek. “B2B’de Değer Önerisi ve Dayanıklılık (Resilience)” ana teması işlenirken, yönetsel faaliyetleri kapsayan 10 alt başlık içeriğe taşınacak.
Zirvede, Kuantum Araştırma tarafından gerçekleştirilen ve B2B şirketlerin gelecek ekonomik ve sosyal öngörülerini ortaya koyan “B2B Endeks”in üçüncü çeyrek sonuçları da katılımcılarla paylaşılacak.
Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)
1 | Doğumunun 104 |
2 | Nutella |
3 | Güvenlik |
4 | #GSvOM |
5 | Marsilya |
6 | Thanksgiving |
7 | #AlparslanTürkeş |
8 | 26 Kasım Cuma |
9 | #OLYvFB |
10 | Kuzey Kore |
Dünün en çok arananları neler oldu? (Google Trends)
1 | Milan |
2 | Atletico Madrid |
3 | Sporting Lizbon Borussia Dortmund |
4 | Akaryakıt fiyatları |
5 | Benzin fiyatı |
6 | Lazio |
7 | Beşiktaş Ajax |
8 | Fenerbahçe Beko |
9 | KADIKÖY METRO |
10 | UEFA Avrupa Ligi puan durumu |