Black Friday Challenge Day 12: Trendyol kampanya atağında
Efsane Black Friday’in artık son günündeyiz. Sepetlerin indirimle dolduğu bu son günde Akademetre‘nin Vanilla Price robotları yine kampanya ve indirimlerin izini sürüyor. Dün itibarıyla indirimde liderliği ele alan Amazon bugün de birinciliğini koruyor fakat kampanya rekabetinde Trendyol, Hepsiburada’ya kaptırdığı tacını geri alıyor ve sıralama değişiyor.
- Black Friday Challenge’ın onbirinci gününde toplam 36.620 kampanya tespit ediliyor.
- Bu kampanyaların 11.973’ü moda kategorisinde gerçekleşiyor.
- En çok kampanyaya ev sahipliği yapmasına karşın moda kategorisi yüzde 16,6’lık indirim oranıyla altıncı sırada yer alıyor.
- Ev ve yaşam kategorisi yüzde 28,2 indirim oranına kadar ulaşıyor.
- En çok indirim ise yine Amazon’da…
Trendyol tacını geri aldı
Yaklaşık 10 günü aşkın Black Friday Challenge’ında Trendyol ve Hepsiburada’nın kıyasıya rekabetini izledik. Bir süredir listenin ilk sırasını rezerve eden Hepsiburada son günde yerini Trendyol’a kaptırdı.
Moda kampanyaların merkezinde
Akademetre’nin Vanilla Price robotları Black Friday’in onbirinci gününde toplam 36.620 kampanya tespit etti. Bu kampanyaların 11.973’ü ise moda kategorisinde.
İndirim oranları artıyor
Ev ve yaşam kategorisi önceki güne 5 puanlık bir yükselişle indirim oranını yüzde 28,2’ye kadar yükseltiyor. Kişisel bakım ve kozmetik kategorisinde de önceki güne kayda değer bir artış tespit ediliyor.
Amazon’dan kıl payı birincilik
Dün indirim oranlarında ciddi bir düşüş kaydederek zirveyi Amazon’a kaptıran n11 bugün çabalasa da bitiş çizgisinin bir adım gerisinde kalıyor. En çok indirim yapan pazar yeri listesinin sonunda yine Trendyol yer alıyor.