Arçelik: “Daha fazla sayıda ajansla çalışmaya kucak açıyoruz”
Bugün Marketing Türkiye’de yayımladığımız haberle Arçelik’in yeni bir çalışma modeline geçerek farklı ajanslarla proje bazlı çalışacağını, markanın stratejik bütünlüğünü sağlamak adına Sharpcake ile el sıkıştığını sektörle paylaşmıştık. Sektörde hayli ses getiren gelişmeyle ilgili marka akşam saatlerinde basın bülteni yayımladı.
Bültende şu ifadelere yer verildi:
“Arçelik’in açtığı çatı ajans konkurunu Sharpcake kazandı.
Arçelik’in yeni dönemdeki yaratıcı iletişim faaliyetleri kapsamında açtığı çatı ajans konkurunu Sharpcake kazandı.
Arçelik’in marka konumlandırma çalışmaları, ana iletişim stratejileri ve 2025’in ses getirecek yaratıcı iletişim projelerine Sharpcake liderlik edecek. Sharpcake ilgili projelerin 360 derece tüm iletişim faaliyetlerini ve sosyal medya iletişimini üstlenecek. Yeni dönemde tüm mecralarda etkin, tutarlı ve yenilikçi bir iletişim hedefleniyor.
Arçelik Türkiye Kıdemli Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi yeni çalışma modeliyle ilgili değerlendirmesinde, “Arçelik markamız son dönemde sektörde görülen farklı ajanslarla proje odaklı çalışma sistemini sahiplenerek, her biri alanlarında uzman daha fazla sayıda ajansla çalışmaya kucak açıyor. Böylelikle fırsat eşitliğini destekleyerek, reklamcılık sektörünün gelişimine katkı sağlarken, çok çeşitli yaratıcı ve ilham veren fikrin hayata geçmesine imkan sağlamayı hedefliyoruz” dedi.”
Yabancı CEO’lar hibrite razı, Türk CEO’lar çalışanını “gözünün önünde” istiyor!