Armut, HomeRun markası ile 3 yeni ülkede daha faaliyetlerine başladı
Ev hizmetleri markası Armut, HomeRun markasıyla yeni pazarlara açılmaya devam ediyor. Yurt dışı açılımına ilk olarak Ağustos ayında yerleşmiş ve rekabetçi bir pazara sahip olan ABD’de başlayan Armut, HomeRun ile şimdi de İngiltere, Suudi Arabistan ve Mısır’da faaliyet gösteriyor.
“2018’de gelirimizin %20’sinin yabancı pazarlardan gelmesini bekliyoruz”
Geçen sene aldığı 11,2 milyon liralık yatırım ile Türkiye’de 2016 yılının en yüksek internet yatırımına imza atan; geçtiğimiz yılı yüzde 200 büyüme ile kapattı. Armut.com Kurucu Ortağı Başak Taşpınar Değim, “Türkiye’deki hızlı büyümemize yeni pazarları da ekleyerek 2018’de gelirimizin yüzde 20’sinin yabancı pazarlardan gelmesini bekliyoruz. Hedefimiz, Türkiye’de yakaladığımız müşteri memnuniyeti ve büyüme ivmesini faaliyet gösterdiğimiz tüm pazarlara taşımak. İlk yurt dışı durağımız yerleşmiş ve rekabetçi bir pazar olan ABD olmuştu. Şimdi üç farklı ülkede daha HomeRun ile hizmet veriyoruz.
HomeRun.co.uk ile İngiltere, sa.aHomeRun.com ile Suudi Arabistan ve eg.aHomeRun.com ile Mısır sitelerimize ulaşabilirsiniz. Şu anda tadilat, ev temizliği, nakliyat, ev taşıma, çatı tadilatı gibi farklı hizmetler sunduğumuz bu pazarlarda da hizmet çeşitliliğimizi artırmayı hedefliyoruz. Önümüzdeki dönemde HomeRun markamızı farklı pazarlara taşımaya devam edeceğiz” dedi.