
Artık molalar Kit Kat korumasında!
Mola anlarını sahiplenen Kit Kat, molaların dokunulmaz olduğunu yeni ve yaratıcı bir kampanyayla anlatıyor. Markanın “Break Brothers” (Mola Kardeşler) adını verdiği yeni reklam karakterleri, molaların koruyucu kahramanları olarak karşımıza çıkıyor.
Bazen kendinize zaman ayırmanız için biraz desteğe ihtiyaç duyabilirsiniz. Kit Kat’ın reklam ajansı Orchard’ın yarattığı yeni reklam karakterleri “Break Brothers” (Mola Kardeşler) tam da bu noktada devreye giriyor. Çikolata kostümlü dört otoriter figür, ürünün görsel bir temsili olarak, molanız tehdit altındayken ortaya çıkıyor ve sizi korumak için harekete geçiyor.
Marka, ofis temalı reklam filmini NCAA erkek basketbol şampiyonası maçının yayınlandığı gece gösterime sundu. Kampanyanın diğer videosu ise bir gencin molasını korumak için babasının verdiği ev işlerine karşı çıkan Break Brothers’ı konu alıyor.
Kit Kat, 1950’lerden bu yana mola vermekle özdeşleşen imajını bu kampanyasıyla da sürdürüyor.
“Onlar sadece karakter değil, aynı zamanda molanın koruyucuları. İhtiyaç anında devreye girerek herkesin hak ettiği çıtır ve kremsi ‘ahh’ anlarını yaşamasını sağlıyorlar” diyor Kit Kat’ın çatı şirketi The Hershey Company’nin Marka Stratejisi ve Yaratıcı Geliştirme Başkan Yardımcısı Ryan Riess…
Orchard’ın kreatif ekibinden Kevin Igunbor ve Patrick Wells ise Break Brothers’ın televizyon reklamlarının ötesine geçebilecek bir konsept olduğunu vurgulayarak şunları söylüyor: “Birçok seçenek üzerinde çalıştık, ancak sonunda uzun boylu, çikolata kostümlü bu kardeşler en iyi fikir olarak öne çıktı. Karakter temelli kampanyaların en eğlenceli yanı, izleyiciler onları tanıdıkça gelişmelerini ve tazelenmelerini izlemek. Molası korunması gereken insanlar hiçbir zaman eksik olmayacak. Umarız Break Brothers uzun yıllar eğlenceli maceralarına devam eder.”
Kaynak: AdAge