Alman otomobil devi logosunu değiştirdi!
Son iki yıldır otomotiv sektörü geçirdiği teknolojik dönüşüm kadar tasarım dönüşümleriyle de gündemde. Volkswagen, Volvo, Renault, Dacia, Skoda, Peugeot ve Citroën’den sonra Audi de dönüşüm trendini yakalayan otomobil markalarına dahil oldu. Markanın yüz yılı aşkın süredir kullandığı iç içe geçmiş 4 halka elbette yeni logoda da yer alıyor. Ancak bu kez 2 boyutlu ve daha sade bir tasarımla…
Şirketin tıpkı sektördeki diğer rakipleri gibi yeni logosunun odağında “modern” bir görünüm yaratmak yer alıyor. Siyah bir arka planda beyaz halkalarla oluşturulan logonun uzaktan da yüksek oranda görünür olması amaçlanıyor.
Audi’de tasarımcı olarak görev alan Andre Georgi de yaptığı açıklamada “Yeni iki boyutlu logo daha modern bir görünüm sunarken kurumsal kimliğimizi benzersiz kılıyor. Halkaların etrafındaki siyah detaylar, aracın rengi ne olursa olsun tutarlı, üstün kaliteli bir görünüm sağlıyor. Dört halkanın gelecekte arabalar, reklam panoları, akıllı telefonlar ve daha birçok farklı yerde aynı görünmesini istiyoruz” sözlerine yer veriyor.
Yenilenen Audi logosu, geçtiğimiz hafta lansmanı gerçekleştirilen Q8 E-tron‘da ilk kez görüntülenmişti. Önümüzdeki dönemde de Audi’nin yeni modellerinde artık bu logoyu göreceğiz…