Ayın ses getiren küresel kampanyaları
“Biz dünyaya ilham verdik, siz bir kültür yarattınız”
adidas Originals yeni küresel platformunu tanıtırken, 3 rakamının tarih boyunca kendini hissettiren gizemine gönderme yaparak yeni bir görsel dünyaya giriş yapıyor. Yeni marka yazı karakteriyle beraber Trefoil işaretinin altından geleneksel adidas yazısının da kalkmasıyla ikonik işaret daha belirgin bir şekilde tekrar doğuyor. Birbirinden başarılı üç yönetmen tarafından çekilen üç film, Chadwick Tayler tarafından çekilen üçlü fotoğraf setiyle beraber sunuluyor. Bazı setlerde Trefoil’in hikayesini dünyanın dört bir yanına anlatan partnerler ve marka dostları Zinedine Zidane, David Beckham, Jenna Ortega ve Pusha T yer alıyor.
Fanta siyahlara büründü
2022 yılından bu yana “What The Fanta?” sloganlı gizemli tat avı kampanyasıyla merak uyandıran Fanta, bu defa da Cadılar Bayramı’na özel bir tat yarattı. Siyahın ürkütücü bir tonunda görünen içeceğin şişe tasarımı da örümcek ağları, örümcekler, yarasalar ve uğursuz bir dolunaya ev sahipliği yapıyor. Fanta’nın yeni lezzetini tadanların dili, içeceği her yudumladığında geçici olarak siyaha bürünerek Cadılar Bayramı konseptine uyum sağlıyor. Ayrıca her etiketin arkasında oyunlar, lezzetle ilgili ipuçları ve ödül kazanma şansı sunan bir QR kod bulunuyor.
Levi’s ve Crocs Japon kültüründen ilhamla ortak koleksiyon çıkardı
Levi’s ve Crocs, Japon kültüründen ilham alan yeni bir koleksiyon çıkardı. Koleksiyonda, geleneksel Japon nakışı Sashiko’yu kullanan Classic Clogs ve All Terrain Clogs modelleri yer alıyor. Classic Clogs, Japon Shibori tekniğinden ilham alan batik bir baskıya sahip. Ayakkabının iç tabanında Levi’s’ın ikonik Two Horse baskısı ve üst kısmında ikonik kırmızı etiketi yer alıyor. Ayrıca, sekiz adet özel yapım Jibbitz (ayakkabı tokası) mevcut. Açık ve koyu yıkamalı denim kumaşından üretilen seçeneklere sahip olan All Terrain Clogs modelinde ise karmaşık Sashiko nakışı bulunuyor.
Starbucks kahvelerine Disney sihri kattı
Güneydoğu Asya’da The Walt Disney Company ile iş birliği yapan Starbucks, “sihirli” bir koleksiyonla tüketicilerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Mickey ve arkadaşları, Chip’n Dale, Dumbo, Stitch ve Angel gibi sevilen karakterlerin yer aldığı “Sihri Birlikte Yeniden Yaşa” adlı bu ilginç koleksiyon, herkesi nostalji ve mutlu anılarla dolu bir kahve molasına davet ediyor… Kupadan yeniden kullanılabilir bardaklara, termostan şemsiyeye dek farklı ürün gruplarının yer aldığı koleksiyonda retro tasarımlar ve kahverengi tonları öne çıkıyor.
Devasa ruj fırçası asfaltı kırmızıya boyadı
L’Oréal Paris, yeni Infallible Matte Resistance likit rujuna dikkat çekmek için dev bir ruj animasyonu yaratarak asfaltı kırmızıya boyadı. Kırmızı bir arabaya çapraz şekilde yaslanan devasa ruj fırçası, araç hareket ettikçe asfaltı kırmızıya boyuyor. Kampanyada CGI teknolojisi kullanıldı ancak gerçek olsaydı, kırmızı ruj izi muhtemelen tüm gün asfaltta kalırdı. Zira likit ruj, 16 saate kadar dayanıklılık vaat ediyor. Markanın “Infaillible Matte Resistance likit rujumuzla emniyet kemerinizi bağlayın ve cesur bir giriş yapmaya hazır olun! Karşı konulmaz renkle dudak performansınızı yepyeni bir seviyeye çıkarın” mesajıyla Instagram’da paylaştığı kampanya oldukça dikkat çekti.
Coca-cola, Casio’ya zamanı durdurmayı öğretiyor
Casio, Coca-Cola’nın ikonik cam şişelerinden ilham aldığı yeni saatlerini tanıttı. Casio’nun G-Shock serisine eklenen Coca-Cola modelleri kullanıcıların üzerinde zamansız bir etki yaratmayı amaçlarken, koleksiyonda yalnızca DW-5600 ve DW-6900 modelleri yer alıyor. DW-5600CC23-4, canlı ikonik Coca-Cola kırmızısı rengiyle cesur bir ifade veriyor. Rengiyle ikonik kola markasını hatırlatan modelin kordonunda da Coca-Cola logosu yer alıyor. DW-6900CC23-3 ise farklı bir yaklaşım sergiliyor. Yeşil cam Coca-Cola şişesini andıran modelde, arka ışık etkinleştirildiğinde, şişenin silueti saatin ekranında beliriyor. Sınırlı sayıda üretilen saatler, 160 dolardan satışa sunuldu.
Subway bel çantası satışına başladı
Subway yeni sandviç serisiyle birlikte kendi tasarımı olan bel çantasını da tanıttı. Fast food devi bu adımıyla moda dünyasına göz kırpıyor gibi görünse de tek hedefi sandviçlerini taze tutmak… Yalıtımlı malzemeden üretilen bel çantası, fermuarlı üst kısmı ve ayarlanabilir omuz askısıyla tam bir Subway sandviçini alabilecek boyutta ve bel çantalarının 7’den 70’e herkesin favorisi olduğu 90’lı yılların esintilerini taşıyor.
Heinz’dan 911’i aratmayan lezzetler
Hiç çok baharatlı bir yemek sonrası 911’i aramak zorunda kaldınız mı? Kalmadıysanız şanslısınız… Zira Heinz, baharat severlerin mağduriyetlerinin acil durum aramalarıyla sonlanmasını ele aldığı yeni kampanyasında hiçbir lezzet için bu kadar acı çekilmemesi gerektiğini vurguluyor. “Stupid Good, Not Stupid Spicy” (Aptalca iyi, aptalca baharatlı değil) sloganıyla yayınlanan kampanyada Heinz, yeni ketçap serisini tadanların 911’i aramayacağının da garantisini veriyor. Reklam ajansı Rethink ve Publicis 57 ile iletişim ajansı Zeno iş birliğinde tasarlanan mizahi kampanya, baharatlı yiyeceklerin ardından yaşadıkları zor durumlar sebebiyle 911 acil hattını arayan insanlardan ilham alıyor.
Tower Bridge bir forma tarafından ele geçirildi
Nike, CGI teknolojisiyle ses getiren bir kampanyaya imza attı. Kampanyada Nike ve Chelsea FC, takımın yeni formasını Londra’daki Tower Bridge üzerinde dalgalandırıyor. Bu çarpıcı kampanyanın animasyonu video prodüksiyon şirketi The Berry tarafından yaratıldı. Chelsea FC’nin Instagram hesabı üzerinden paylaşılan kampanyada şu ifadelere yer verildi; “Başkenti ele geçirmeye uygun bir forma.”
Önceki ayın dikkat çeken küresel kampanyalarına göz atmak için TIKLAYIN.