Ayın öne çıkan küresel kampanyaları
LEGO’dan iflah olmaz romantiklere 14 Şubat sürprizi
Şüphesiz Sevgililer Günü’nün en ikonik hediyelerinden biridir kırmızı gül… Alternatifler arasında da en “kolayı”… Olaya farklı bir perspektifle bakan LEGO diyor ki “Gül eksik olmasın ama emek vermeniz de gereksin…” Zira markanın 14 Şubat için tasarladığı “Icons Bouquet of Roses” gül demetini hazırlamak için 822 parçayı özenle bir araya getirmek gerekiyor.
Google yine Apple’a sataştı
Google, akıllı telefonu Pixel 8’in grup fotoğraflarını düzeltme özelliğini tanıtmak için eğlenceli bir reklam filmi yayınladı. Reklam filminde, bir iPhone 15 Pro ve bir Pixel 8, partide karşılaşıyor. iPhone, grup fotoğrafları çekmenin hayli zor olduğunu dile getirirken yorgunluğunu da gizleyemiyor. Pixel 8 ise “Best Take” özelliği sayesinde çok iyi grup fotoğrafları çekebildiğini dile getiriyor. iPhone, bu özelliğin nasıl çalıştığını merak ediyor ve öğrenince de bayılıyor.
Hello Kitty 50. yaşını yeni koleksiyonla kutluyor
Sanrio, 50. yaş gününü kutlamaya hazırlanan Hello Kitty için Crocs iş birliğinde yeni bir koleksiyon oluşturdu. Hello Kitty Crocs koleksiyonu, nostaljiyle modern tasarımın harmanlandığı üç farklı tarza sahip. Sadece şirin bir görünüme sahip olmakla kalmayan bu ürünler; yetişkinler, çocuklar ve minikler için farklı boyutlarda mevcut.
Online yemek siparişinin en heyecanlı anı!
Yemek siparişlerinin gelişini beklerkenki düşünceler çoğu zaman ortaktır. Kuşkusuz siparişin yola çıktığını haber veren bildirimi gördükten sonra zihinlerde hesaplamalar başlar. Duyulan motor sesi yemeğin geldiğine dair bir işaret olabilir… Hele de kurye sizin binanıza yöneliyorsa bekleyiş bitmek üzere demektir… Foodora’nın GUT imzası taşıyan “It’s gonna leave a mark” (İz Bırakacak) kampanyası işte tüm bu heyecan anlarını ekranlara taşıyor…
Heinz stadyum kahramanlarına unutulmaz bir deneyim yaşattı
İtalya’da futbolla en çok özdeşleştirilen yiyeceklerin başında sandviç geliyor. Heinz’ın, DUDE Milan iş birliğiyle geliştirdiği yeni sos markası platformu “Proud Sponsor of Calcio Mangiato”nun (Yenen Futbol) ardındaki en temel içgörü de futbolla sandviç arasındaki bu özel ilişki. “Calcio Mangiato”, markayı futbol dünyasının yemekle kesiştiği tüm anlara, özellikle de stadyum etrafında tüketilen ikonik sandviç ritüeline dahil ediyor. “Stadium Heroes” temasını benimseyen kampanyanın ana karakterleri sandviç ustaları Mauro, Sofia ve Ruggiero. Kampanya, onların San Siro stadyumunun yanında çalışmalarına rağmen, futbolsever olarak stadyuma girip bir maç bile izleyememesine odaklanıyor.
Apple Vision Pro’nun ilk reklam filmi yayınlandı: Get Ready!
Apple’ın Haziran 2023’teki WWDC etkinliklerinde tanıttığı karma gerçeklik gözlüğü Vision Pro’nun ilk reklam filmini yayınladı. Reklam filmi, gözlük ve maskelerin evrimini Back To The Future’dan Sünger Bob’a, Snoopy’den Iron Man’e dek örnek karelerle göstererek, Vision Pro’nun bu gelişmeler içerisinde “geleceği” temsil ettiğini vurguluyor. Reklam filminin sonunda Vision Pro’yu takan bir kişinin, gerçek dünyayı tamamen değiştiren bir karma gerçeklik deneyimine girdiği görülüyor.
IKEA isim konusunda yalan söyledik
İsveçli marka, mutfak ürünleriyle ilgili önyargıları yıkmak için sürpriz bir hamle yapıyor ve kendini “Eureka Spiritsis” olarak tanıtıyor. Reklam filminde bu markanın sunduğu şık ürünlerle tasarlanmış modern mutfaklara göz atıyoruz. Ayrıca, 25 yıl garantili, karıştırıp eşleştirilebilen kapı ve çekmeceler vurgulanıyor. Ancak müşteriler, Eureka Spiritsis ürünlerinin evlerinde zaten olduğunu öğreniyor. Zira aslında isim, “SURPRISE, IT’S IKEA” (SÜRPRİZ, BU IKEA)’nın anagramı. Reklam filminin sonunda verilen mesaj ise şöyle; “İsim konusunda yalan söyledik. Ama geri kalan her şey doğru…”
Sevgi tatile çıkmaz!
Prefeitura de Nova Lima Belediyesi adına ORO Comunicação reklam ajansı tarafından oluşturulan “Love Doesn’t Take Vacations” kampanyası tatile gitmek için terk edilen evcil hayvanları gündeme getiriyor… Filmde tatile hazırlanan bir aile görüyoruz. Ailenin köpeği, yaklaşan ayrılışın heyecanıyla her eylemi hevesle takip ediyor. Ailecek arabaya biniyorlar ve araba hızlandığında, üzgün çocuk arabanın arka camından bakıp köpeklerinin geride bırakıldığını ve terk edilmiş bir hayvana dönüştüğünü görüyor.
Pepsi milenyum kuşağının vahşi doğasına sesleniyor
Pepsi “Get Wild” sloganıyla yayınladığı yeni kampanyasında milenyum ebeveynlerinin içlerindeki çılgın ruhu yeniden ateşlemeyi hedefliyor. Film, 1981 ile 1996 arasında doğan milenyum neslinin, yetişkinliğin sorumluluklarını üstlenirken bile vahşi yanlarını nasıl canlı tuttuklarına odaklanıyor. Pepsi’nin Kıdemli Pazarlama Direktörü Jenny Danzi “Bir milenyum kuşağı mensubu olarak biliyorum ki hala biraz ‘vahşi’ olmayı iyi beceriyoruz. Yeni ‘Get Wild’ kampanyamız, Pepsi Wild Cherry’nin bize bu ‘vahşi’ hissi yeni gerçekliklerimize uyarlama konusunda ilham verebileceğini gösteriyor”