Ayın öne çıkan global kampanyaları…
Sen Nehri’ni temizleyen damla…
Cilt bakım ürünleri sunan Caudalie markası Sen Nehri’ndeki kirlilik problemini gündeme alan bir CGI reklamı yayınladı. Vinoperfect Leke Karşıtı Işıltı Verici Serumu’nun gücüne ve Sen Nehri’nin kirliliğine dikkat çekmek isteyen marka, hazırladığı kampanyasında serumun tek bir damlasıyla nehri temizliyor. Sonuçsa ışıl ışıl bir Sen Nehri oluyor… 1% for the Planet programının bir üyesi olan marka, ağaçlandırma ve çevre temizliği gibi konularda sahada aktif bir şekilde rol alıyor.
McDonald’s’tan çiftçilere saygı duruşu
Kanada’da her yıl temmuz ayında düzenlenen Calgary Stampede Festivali sahne şovları, konserler, tarım yarışmaları ve at arabası yarışları gibi deneyimlere ev sahipliği yapıyor. McDonald’s Canada, bu seneki Calgary Stampede’de dikkat çekici bir dizi el yapımı mural ile şehri süslüyor. Marka bu yolla menüsüne emek veren yaklaşık 50 bin çiftçi ve çiftlik sahibini onurlandırmayı hedefliyor. Açıkhava kampanyasında, sanatçı Jess Franks’in imzası var. Sanatçının eserleri, klasik Western filmlerinde görülen “gün batımına doğru at sürmek” temasına ilginç bir yorum getiriyor. Resimlerde Calgary manzarasında, çiftlik sahiplerinin ikonik McDonald’s altın kemerlerinin parıltısına doğru at sürdükleri görülüyor.
Ünlü peynir markası Babybel’den soyulabilir reklam panoları!
Peynir markası Babybel, Olimpiyatlar öncesinde “İyilik Başlasın” sloganıyla hayata geçirdiği soyulabilir reklam panolarını tanıttı. Bir klasik haline gelen “Oyun başlasın” sloganından hareketle hayata geçirilen kampanya için iki reklam panosu hazırlandı ve İngiltere’nin Manchester ile Londra kentlerine konumlandırıldı. Kampanyayı daha çarpıcı kılmak için hem Manchester hem de Londra’daki reklam panolarında Babybel’i soymak üzere merdivene çıkmış bir kişi de yer aldı. BETC imzası taşıyan kampanyada Babybel, TV Suncusu Mark Wright, jimnastikçi Max Whitlock, kadın futbol milli takımı oyuncuları ve profesyonel bir pickleball oyuncusu da dahil olmak üzere spor profesyoneliyle iş birliği yaptı.
British Airways “Bridgerton” ilhamlı güvenlik videosuyla uçuşa hazır!
İngiliz havayolu firması British Airways, son kampanyasıyla Bridgerton ve Downtown Abbey hayranlarına göz kırpıyor. “A British Original Period Drama” adlı kampanya; İngiltere’nin ünlü dönem edebiyatı, televizyon dizileri ve filmlerinden esinlenerek hazırlandı. Videoda pilotlardan kabin ekibine, mühendislerden havalimanı çalışanlarına kadar 40’tan fazla personel kendilerini ve dönem draması karakterlerini canlandırıyor. “Dikkatinizi rica edebilir miyiz?” sözleriyle başlayan beş dakikalık video, günümüz British Airways personelinin güvenlik brifingini göstermesiyle kesilmeden önce, eski Britanya’da günlerini geçiren malikânenin hanımefendileri ve lordlarının yanı sıra hizmetçilerine ve uşaklarına yer veriyor.
Adidas, sporculardaki baskıya karşı özgüvene dikkat çekiyor
Adidas, tüm seviyelerdeki sporculara spor dünyasındaki olumsuz baskıyı etkisiz hale getirmelerine destek olmak için yeni bir kampanyayı hayata geçirdi. Kampanyada, sporcuların özgüvenin önemini vurguluyor ve zirvedeki sporcuların bu özgüveni kullanarak yeni nesil sporcuları nasıl teşvik edebileceklerine dikkat çekiyor. Film, altın madalya hedefleyen küresel aile üyelerini, özellikle Sümeyye Boyacı, Sasha Zhoya ve Noah Lyles’ı öne çıkarıyor ve her birinin içsel özgüvenini ve kendilerini baskı altında nasıl topladıklarını gösteriyor. Sporcuların kendilerinin anlattığı bir hikaye olan film, amatörden elit seviyeye kadar herkes için inancın ne kadar önemli olduğunu hatırlatıyor ve markanın olumlu teşvik edici sloganı “You Got This” ile bu mesajı pekiştiriyor.