
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Şubat 2025)
Gündüzleri McDonald’s, geceleri eğlence kulübü!
Budapeşte’de bulunan Nyugati Tren İstasyonu’nun içinde yer alan McDonald’s, mimarisi ve tarihi atmosferiyle bilinir ve genellikle “dünyanın en güzel McDonald’s’larından biri” olarak anılır. Ancak bu ikonik restoran, şimdi sadece bir yemek noktası değil, aynı zamanda Budapeşte gece hayatının yeni adresi konumunda! Tarihi Nyugati Tren İstasyonu’nun bünyesinde yer alan Nyugati Lounge, hafta sonları McDonald’s tarafından bir gece kulübüne dönüştürülüyor. İstasyon Cuma ve Cumartesi geceleri saat 22.00 ile 04.00 arasında DJ performansları, etkileyici ışık gösterileri ve enerjik bir atmosferle dolup taşıyor.
Krispy Kreme’in donutları çiçek açtı

Sevgililer Günü hediyelerine tatlı bir dokunuş yapmak üzere yola çıkan Krispy Kreme, “Hearts in Bloom” koleksiyonuyla çiçekten ilham alan donutlar hazırladı. 27 Ocak – 14 Şubat 2025 tarihleri arasında satışa sunulan koleksiyon, kalp şeklinde ve çiçeklerle süslenmiş dört özel donut çeşidinden oluşuyor. Her biri çiçek temasını benimseyen bu lezzetler, geleneksel çiçek buketlerine lezzetli bir alternatif sunuyor. Çiçek bahçesinden ilham alan koleksiyon, özel tasarımlı “Hearts in Bloom” kutusuyla da sunuluyor. Özel paket, her çiçek temalı donut çeşidinden ikişer adet ve dört adet Original Glazed donut içeriyor.
Netflix ekranlardaki lezzeti restoranına taşıyor: Netflix Bites!

İçerik dünyasını fiziksel deneyimlerle birleştirmeye devam eden Netflix, Las Vegas’taki MGM Grand Hotel & Casino’da yeni restoranı Netflix Bites’ı açarak, popüler dizileri ve filmlerinden ilham alan özel menüsüyle konuklarını ağırlamaya başladı. Netflix Bites, kahvaltıdan akşam yemeğine kadar zengin bir menü sunarken, ziyaretçilerine unutulmaz bir atmosfer de vadediyor. Menüde, Bridgerton dizisinden ilham alınan geleneksel çay servisi, Stranger Things esintili “Stranger Wings” yemeği, Wednesday dizisinin ikonik “Thing” karakterine gönderme yapan nachos ve Nailed It! programından esinlenen, misafirlerin kendilerinin süsleyebileceği kekler bulunuyor.
Channing Tatum, göz kamaştıran gol sevinçleriyle Super Bowl’da!
Ünlü oyuncu Channing Tatum, imza hareketlerini bu defa Super Bowl’da sergiledi… Magic Mike’ın yıldızı Tatum; Ryan Reynolds ve Rob McElhenney’nin sahibi olduğu Wrexham AFC ile bir araya gelerek, Super Bowl LIX’te yayınlanan yeni bir STōK Cold Brew reklamı için “abartılı gol sevinçlerinden” oluşan bir koreografi hazırladı. Reynolds’ın Maximum Effort reklam ajansı tarafından üretilen kampanyada Tatum, Step Up filmlerindeki köklerine dönüyor ve Wrexham oyuncularına STōK Cold Brew’in enerjik etkisiyle komik derecede dramatik dans rutinleri öğretiyor. İkonik dans hareketleriyle futbolcular, Hollywood tarzı şovu şaşırtıcı bir coşkuyla benimsiyor.
Heinz’ın logoya ihtiyacı yok!
Heinz, İngiltere’nin en sevilen yiyecek eşleşmelerini öne çıkaran yeni bir Masterbrand kampanyası başlattı. Wieden + Kennedy London iş birliğiyle hazırlanan “Trigger the Taste” kampanyası, markanın 150 yıllık mirasına dayanarak lezzet odaklı bir mesaj veriyor. Ülke genelinde yayınlanan kampanya, Heinz’ın en çok tercih edilen ürünlerini öne çıkaran yakın çekim görsellerle tüketicilere sesleniyor. Reklamlarda Heinz, “Seriously Good” Mayonez, Baked Beans ve diğer popüler ürünlerin lezzet vurgusu ön planda tutuluyor. Kampanya, Heinz’ın belirli yiyeceklerle ayrılmaz bir ikili oluşturduğunu göstererek; patates kızartmasının ketçap, sıcak ekmeğin ise çorbayı çağırdığı anlara odaklanıyor. Heinz’ın ünlü “It Has to Be Heinz” sloganına yeni bir yorum getiren kampanya, logoda “Heinz” yerine “Chips” (Patates Kızartması), “Toast” (Tost) gibi tamamlayıcı yiyecekleri kullanıyor.
Dünya Yazı Günü’nde “diğer el” unutulmadı
Cheetos, 23 Ocak Ulusal El Yazısı Günü’nü “The Other Hand Font” (Diğer El Yazı Tipi) ile kutladı. Bu yaratıcı yazı tipi, Cheetos yerken ellerde kalan turuncu cips kalıntılarından ilham alınarak ve baskın olmayan eller kullanılarak tasarlandı. Goodby Silverstein & Partners tarafından geliştirilen yazı tipi hem eğlenceli hem de “dağınıklığı mesaja dönüştüren” bir tasarım sunuyor. The Other Hand Font, Cheetos’un son yıllarda dikkat çeken “Other Hand” (Diğer El) kampanyasının en yeni halkası. Kampanya, Cheetos severlerin tek elleri sürekli “Cheetos kalıntılarıyla kaplı” bir şekilde hayatlarını nasıl sürdürdüklerini mizahi bir dille anlatıyor. Kampanya için hazırlanan font, Cheetos.com adresinden ücretsiz olarak indirilebiliyor.
Artık çikolatalar adil bir şekilde paylaşılacak!

Mondelēz International’a bağlı olarak faaliyet gösteren şekerleme üreticisi Cadbury, günlük yaşamda sıkça tartışma konusu olan “Çikolatadan büyük parçayı kim alacak?” sorusuna eğlenceli bir yaklaşım getirdi. Ambalaj tasarımına taşınan paylaşım şablonlarında, ev işlerine yardımcı olan ya da yemek hazırlayan kişilerin çikolata hakları, görsel ipuçlarıyla belirtildi. Böylece, “Adil bir dağıtım yapıldı mı?” sorusunun cevabı doğrudan ambalajın üzerinde yerini aldı. Cadbury’nin kampanyası, günlük hayatın küçük ama değerli anlarını kutlayarak, paylaşmanın ve birlikte geçirilen zamanın önemini bir kez daha hatırlatıyor.
Dil öğrenenler yasta…
@duolingo RIP DUO #duolingo ♬ Dixon Dallas Good Lookin – Jake Hill
Dünyanın en popüler dil öğrenme uygulamalarından biri olan Duolingo, sevimli yeşil baykuş maskotu Duo’nun aramızdan ayrıldığını duyurdu. Yıllardır milyonlarca kullanıcıya dil öğrenme konusunda ilham veren ve onları motive eden bir simge haline gelen Duo’nun ölüm haberi, kullanıcıları derinden sarstı… Maskotun kullanıcıların dersini yapmasını beklerken ölmüş olabileceği tahmin ediliyor. Sosyal medyada Duo’nun anısına sayısız paylaşım yapıldı. Kullanıcılar, Duo’nun kendilerine gönderdiği hatırlatma bildirimlerini ve dil öğrenme sürecindeki eğlenceli tavırlarını paylaşarak anılarını tazeledi. Bazı kullanıcılar, “Duo olmadan dil öğrenmek asla aynı olmayacak” yorumları yaparken, bazıları ise Duo’nun yerine yeni bir maskotun gelip gelmeyeceğini sordu.