B2B Marketing & Management Summit’23’te öne çıkanlar…
Marketing Türkiye liderliğinde Deloitte Digital ve Kuantum Araştırma uzmanlığıyla tasarlanan B2B Marketing & Management Summit “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla bu yıl 3. kez 24 Mayıs Çarşamba günü Divan Kuruçeşme’de gerçekleştirildi. Zirvede pazarlama profesyonelleri, 8 ana başlıkta B2B sektörler için kritik öneme sahip konuları ele aldı.
İşte B2B Marketing & Management Summit’23 oturumlarından kesitler…
B2B Marketing & Management Summit Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in konuşmasıyla başladı…
Zirvenin “Finansta Sürdürülebilirlik” başlıklı sunumunu Vakıfbank Genel Müdür Yardımcısı Ferkan Merdan gerçekleştirdi.
Marka Danışmanı Temel Aksoy toplam ekonomi içerisinde B2B’nin payına ve Inbound pazarlamaya değindi.
Kuantum Araştırma Kurucusu Volkan Kılıç B2B’de dijitalleşme ve tüketicinin yeni satın alma alışkanlıklarından bahsetti.
Çalışan deneyiminin yeni gerçeklerini odağına alan EX-clusive oturumlarında konuşan Ticket Restaurant Edenred CHRO’su İpek Baylav sürdürülebilir başarıyı çalışan memnuniyetinin belirlediğini vurguladı.
StudioDx Ticari İş Birimleri Lideri İrem Cantaş Aygün ve Sabancı DX Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Özlem Kalkan zirvede “Yeni Dünya, Yeni Çalışan Deneyimi: Esneklik ve Dayanıklılık Çağında Dijitalleşme” başlıklı sunumuyla yer aldı.
Zirvede yapılan çekilişte 3 şanslı katılımcı 1500 TL bakiyeli yemek kartı ödülünü ECHO Summit sahnesinde aldı.
B2B Marketing & Management Summit “TÜSMOD Sahnesi” oturumunda Uluslararası Satın Alma ve Tedarik Zinciri Federasyonu YK Üyesi & TÜSMOD Genel Sekreteri Seran Akın ve Tchibo Türkiye Satın Alma Müdürü & TÜSMOD FMCG Sektör Başkanı Murat Telci yer aldı.
İGA İstanbul Airport Pazarlama ve Satış Müdürü Levent Oral, İstanbul Havalimanı’nda herkesin rahatça seyahat edebileceği bir havalimanı deneyiminin nasıl tasarlandığını anlattı.
Vestel Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Duygu Badem Uylukçuoğlu, tedarik zincirini olgunluk seviyesine getirmenin öneminden bahsetti.
Vestel Dijital Servisler ve İş Geliştirme Grup Müdürü Osman Badur’un konuşmasının odağında kusuruz müşteri deneyimi için omnichannel’in gerekliliği vardı.
Vestel Pazarlama Müdürü Ömer Songür, sürekli bağlantı halinde olmak isteyen ve evin içerisindeki teknolojik eşyaların da birbirine bağlı olmasını bekleyen tüketiciler için Vestel tarafından geliştirilen “Evin Aklı” app’inin detaylarını paylaştı.
Deloitte Türkiye Danışmanlık Lideri Hakan Göl araştırmaların B2B’deki en büyük zorlukların birlikte iş yapma, veri fakirliği ve satış için çok fazla zaman harcanması olduğunu gösterdiğini dile getirdi.