B2B Marketing & Management Summit’23’ün destekçileri belli oluyor
Marketing Türkiye liderliğinde Deloitte Digital ve Kuantum Araştırma uzmanlığıyla tasarlanan B2B Marketing & Management Summit, VakıfBank iş birliğiyle gerçekleştirilecek. Bu yıl 3. kez 24 Mayıs Çarşamba günü Divan Kuruçeşme’de gerçekleşecek olan zirvenin destekçileri arasında B2B sektörünün öncü markaları yer alıyor…
Bu yıl “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar” ana temasıyla gerçekleştirilecek olan B2B Marketing & Management Summit’23 VakıfBank’ın desteğiyle gerçekleştirilecek. Zirve sırasında temsilcileri sahnede yer alacak kurumlar arasında Ticket Restaurant Edenred Türkiye, Divan, Avis Filo, İGA, Marketing House, Shell, Stellantis, ZER ve Vestel de bulunuyor….
Ana başlıkları arasında EX’ten değer zincirine, dijital dönüşümden kurumsal sürdürülebilirlik ve yönetişime B2B sektörlerdeki yönetim ve pazarlamaya ilişkin tüm gelişmeleri barındıran zirve, B2B alanındaki en başarılı şirketleri bir araya getirecek.
B2B markaların performansını değerlendiren oldukça kapsamlı bir araştırmanın sonuçlarının da açıklanacağı zirve sürecinde, Mekan Destekçisi Divan Kuruçeşme olan “B2B Excellence Awards” ile “Yılın En İtibarlı İş Ortakları” da ödüllerine kavuşacak…
B2B Marketing & Management Summit’23’te neler konuşulacak?
- EX: Şirketlerin Odağında Çalışanları Yerleşti
- Tedarik Zincirinden Değer Zincirine Dönüşen Süreçler
- Yurt Dışı Açılımda Ekosisteminiz Kadar Güçlüsünüz
- Tedarikte Bir Kaldıraç Olarak Yurt İçi Açılım
- Tedarik Zincirinin Verimliliği İçin Dijital Dönüşüm
- Kaynaktan Tüketime Kadar İnovasyon
- Kurumsal Sürdürülebilirlik ve Yönetişim
- B2B’de Dönüşen Sektörle
B2B Summit’23’ün ana teması: “Değer Zincirinde Yeni Açılımlar”