B2B’nin en yaratıcı işleri Gerety Awards’da ödüllendirilecek!
Gerety Awards, son başvuru tarihinin 15 Nisan’a kadar uzatıldığını ve B2B için yeni bir kategori eklendiğini duyurdu. Yeni kategoride, iki işletme arasında ürün ve hizmetlerin reklamı için hayata geçirilen en yaratıcı işler ödüllendirilecek…
Gerety Awards’un All-Star Jürilerinden olan Ingage Dijital Pazarlama CEO’su Pınar Ercan Tursun son gelişmelere dair yaptığı açıklamasında: “Reklam sektörünün kendini yeniden tanımladığı bir dönemde yaşıyoruz. Gerety Ödülleri, yaratıcılığa kadın bakış açısıyla bakıldığında anlamlı bir iz bırakıyor. Dolayısıyla kadın profesyoneller olarak bizler ve tüm sektör için eşsiz bir değere sahip. Bu yıllık sergi, dünya çapında çok çeşitli ajansları ve çalışmaları mercek altına alarak herkese ilham veriyor ve yaratıcı diyaloğu teşvik ediyor.
Bu büyük organizasyonun bir parçası olma ayrıcalığına sahibim ve diğer saygın meslektaşlarımla birlikte dünya çapındaki yaratıcıların neler ürettiğini keşfetmeyi dört gözle bekliyorum” dedi.
Son başvurunun 15 Nisan’a kadar uzatıldığı Gerety Awards’un short list’i canlı jüri görüş panelleriyle birlikte Haziran ayında açıklanacak…