Babalar Günü harcamaları bu yıl iki kat arttı
Türk mühendislerinin geliştirdiği, yenilikçi ürün ve çözümler sunan ödeme şirketi PayTR’ın açıkladığı verilere göre Babalar Günü haftasında yapılan harcamalar geçtiğimiz yıla kıyasla yüzde 126 arttı. Hafta içerisinde en çok harcama yapılan kategori ise yine teknoloji oldu.
Geliştirdiği ürün ve teknolojilerle müşterilerinin ve tüketicilerin hayatlarını kolaylaştırmayı amaçlayan ödeme kuruluşu PayTR, geçtiğimiz ay, Anneler Günü kapsamında yapılan harcamaların geçen yıla kıyasla yüzde 133 arttığını ortaya koyan veriler paylaşmıştı.
Firma bu kez 2021 yılı, Babalar Günü özelinde yapılan bir haftalık harcamalara ilişkin verileri yayınladı. 14-20 Haziran haftasını kapsayan verilere göre, online alışverişlerde bir önceki yıla kıyasla, adet bazında yüzde 140 artış görüldü. Tutar bazında ise yıllık yüzde 126 artış yaşandı. Ortalama harcama tutarının 182 TL olduğu haftada en yoğun alışveriş yapılan saat dilimleri 11:00-15:00 ile 20:00-23.00 arası olarak belirlendi.
Bu Babalar Günü de teknoloji ilk sırada
Verilere göre en çok harcama yapılan kategori bu yıl da “teknoloji” oldu. İkinci sırada “giyim”, üçüncü sırada ise “ayakkabı” kategorileri yer aldı.
“Babalar daha çok anlaşılmak istiyor!” haberini okumak için tıklayın.