Barbie oyuncakları 2 günde tükendi!
21 Temmuz tarihinde vizyona giren Barbie filmiyle birlikte Trendyol’da yer alan özel koleksiyon Barbie oyuncakları 2 günde tükendi. Oyuncak sektörünün tartışmasız en ikonik karakterlerinden biri olan Barbie, Trendyol’un verilerine göre 2023 yılında 53 bin adet satılarak bir rekora imza attı.
Filmin vizyona girmesiyle birlikte tüm dünyada adeta Barbie çılgınlığı yaşanıyor. Zira film oyuncak satışlarını arttırdığı gibi, moda, güzellik ve dekorasyon sektörlerinde de büyük bir hareketliliğe neden oldu. Trendyol’daki Barbie oyuncakları ve Barbie temalı ürünlerde önceki aylara göre toplam üç kat satış artışı gerçekleşti.
Favori Barbie ürünleri…
Trendyol’da yer alan özel koleksiyon Barbie oyuncakları iki günde tükendi. En çok satan Barbie ürünleri Barbie Chelsea’nin Karavanı, Barbie Balerin Bebekler ve Barbie Deniz Kızı oldu.
53 bin adet satış gerçekleşti
Barbie; oyuncak kategorisinde Trendyol’un verilerine göre 2023 yılında yaklaşık 53 bin adet satış gerçekleştirerek rekor kırdı. Barbie’nin Rüya Evi 17 bin adet satış rakamıyla Barbie sevenlerin yıldızı olarak dikkatleri üzerine çekti.
Pembe çılgınlığı yaşandı
Trendyol’da Barbie oyuncaklarının yanı sıra moda, güzellik ve dekorasyon sektörlerinde de tam anlamıyla pembe çılgınlığı yaşandı. Trendyol’da moda kategorisinde pembe ürünler içerisinde en çok elbise, çanta ve bluzlar dikkat çekti. Bu ürünler ile birlikte pembe modasını yakalamak isteyenler ise tercihini Barbie tasarımlı telefon kılıfları, pembe terlikler ve pembe ve ışıltılı makyaj ürünlerinden yana kullandı.
Oyuncak bebek çılgınlığı büyüyor: Bratz ilk marka iş birliği için reality şovun kraliçesini seçti
Barbie filmi ile birlikte oyuncak bebekler yeniden ilgi odağı oldu. Filmin sadece iki hafta içinde küresel gişede 775 milyon dolar hasılat yapması ikonik Bratz bebeklerini de harekete geçirdi ve marka ilk ünlü iş birliğini gerçekleştirdi…