Basılı harç pulu uygulaması sona erdi | Son 24 saatin gündemi
Gelir İdaresi Başkanlığı’nın (GİB) yayımladığı tebliğ doğrultusunda, sınır kapılarında basılı harç pulu devri sona erdi. 1 Ocak itibarıyla yürürlüğe giren uygulama kapsamında, sınır kapılarında dijital ödeme dönemine geçildi. Edirne’deki Kapıkule Sınır Kapısı’nda bulunan harç pulu otomatlarına da bilgilendirme yazıları asıldı. Dijital ödeme sistemi, sınır kapılarında harç pulu teminiyle ilgili işlemleri kolaylaştırırken, aynı zamanda bürokrasiyi azaltmayı ve geçiş sürelerini kısaltmayı hedefliyor.
Coğrafya yeni yıl hayallerinin de kaderi!
Twentify Araştırma, yapay zeka destekli platformunu kullanarak Türkiye, Romanya, Hollanda, Kazakistan ve Birleşik Krallık’tan görüşme yaptığı 150 katılımcıya 2024’te yaşadıklarını ve 2025 beklentilerini sordu. Araştırma sonuçları “coğrafyanın” yeni yıl beklentilerini nasıl şekillendirdiğini de gözler önüne seriyor… Araştırma sonuçları 2024’ün birçokları için adeta bir duygusal kasırga gibi geçtiğini gösteriyor. Araştırmanın yapıldığı ülkeler arasında yer alan Türkiye ve Kazakistan’da ekonomik zorluklar ve küresel krizlerin etkisi sonuçlarda kendini hissettirirken iki ülkede de sağlık sorunları yoğun şekilde dile getirildi.
Bir bardak tutku: Türkiye’de 7’den 70’e herkes onun peşinde!
Kahvaltının da iki lafın belini kırdığımız dost sohbetlerinin de en kırmızı, en lezzetli eşlikçisi çay! Duman tütüyor, bardaklar doluyor ve bir araya geliyoruz, üstelik tüketim sıklığımızla da global araştırmalarda hep zirvede yer alıyoruz. Marketing Türkiye için XSIGHTS’ın gerçekleştirdiği kapsamlı araştırma da Türkiye’nin bitmek tükenmek bilmeyen çay tutkusunu gözler önüne sererken, günün çay vaktinden çayın eşlikçilerine, en sevilen markalardan tüketici beklentilerine kadar pek çok notaya ışık tutuyor…
Yılın kazananları ve kaybedenleri: İşte “2024’ün En’leri”
Marketing Türkiye Almanak sayısının klasikleşen araştırmalarından biri “Z Raporu”. Koca bir yıl sona erdiğinde geriye dönüp akıllarda en çok yer eden olaylara bakmak, kazananları ve kaybedenleri görmek ve biten yıla hızlı bir bakış atmak zihinleri tazelerken, zamanda kısa süreli de bir yolculuğa çıkarıyor bizleri… İşte karşınızda Marketing Türkiye için Twentify’ın gerçekleştirdiği ankette halk oylarıyla belirlenen “2024’ün En’leri”!
Sektörün karnesi Marketing Türkiye Almanak Özel Sayısı yayında!
Hemen her gün yepyeni bir gündeme uyandığımız 2024 geride kalırken, sektörümüzün objektif karnesi, Marketing Türkiye 2025 Almanak Özel Sayısı geride bıraktığımız bu zorlu yıla panoramik bir bakış atarken geleceğe ilişkin de akıl açan içgörüler sunuyor. Gelenekselleşen “İş Dünyası Gündem Değerlendirme Araştırması”ndan 2024’e iz bırakan pazarlama stratejilerine, CEO’ların 2025 öngörülerinden başarılı pazarlama liderlerinin 2025 rotasına, iletişim sektörünün usta isimlerinin köşe yazılarından Z Raporu’na dek yılı özetleyen ama daha da önemlisi yükselen trendlerle geleceğe ışık tutan içgörüleri ve dosyalarıyla Marketing Türkiye 2025 Almanak Özel sayısı yayında!
Marketing Türkiye’nin yeni sayısına D&R’lardan ulaşabilir, Dijital Abonelik ile Marketing Türkiye web sitesi üzerinden ve Türk Telekom e-Dergi uygulaması aracılığıyla okuyabilirsiniz.