Baykuş Ödülleri sahiplerini buldu…
Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin, araştırma sektöründeki başarılı pazarlama ve sosyal araştırmaları ödüllendirmek için bu yıl dördüncüsünü düzenlediği ve Ana Sponsorluğunu PepsiCo’nun, üstlendiği “Baykuş Ödülleri” töreni araştırma, araştırma veren, reklam, reklamveren ve medya, pazarlama, akademi ve iletişim camiasının seçkin isimlerini Four Seasons’da buluşturdu.
9-10 Ağustos tarihleri arasında InterContinental İstanbul’da TÜAD Başkanı GfK Özel Araştırmalar Genel Müdürü Fulya Durmuş Başkanlığında toplanan Baykuş jürisi değerlendirme sürecini tamamladı.
Bu yıl “Akademik Baykuş” ve İnatçı Baykuş” olmak üzere yeni iki kategorinin de eklendiği toplam 9 kategoride, 104 projenin yarıştığı Baykuş Ödülleri’nde en fazla başvuru yapılan kategori 22 başvuruyla “mevcuttaki bir iş sorununu çözmeye ya da iş geliştirmeye yönelik araştırmaları kapsayan “Usta Baykuş” kategorisi oldu. Vizyoner Baykuş ve İçgörülü Baykuş kategorileri ise en yoğun başvuru yapılan diğer kategoriler arasında yer aldı.
Four Seasons’da dördüncüsü düzenlenen Baykuş Ödülleri Töreni’nde bu yıl 12 Bronz, 9 Gümüş ve 13 Altın ödül sahipleri ile buluştu.
Ödül töreninde araştırma sektörüne uzun yıllar yaptığı katkılarından dolayı Sn. Bülent Gündoğmuş’a TÜAD Başkanı Fulya Durmuş tarafından “Cesur Baykuş” ödülü takdim edildi. nBeyin Bilimsel Kurul Başkanı ve Üsküdar Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof.Dr.Sinan Canan da, “Zihin ve Beyin” gibi anlaşılması zor konuları herkesin anlayabileceği anlatılara dönüştürme çalışmalarından dolayı “Bilgi Dostu Baykuş” ödülüne layık görüldü.
Ödül kazana tüm projeleri görmek için tıklayın…