“Bayrak Taşıyıcı Marka” olmanın sırrı C Level Club’da konuşuldu
Ürettiği premium içerikleri 2012 yılından beri özel buluşmalarla C Suite sektör profesyonelleriyle paylaşan Marketing Türkiye C Level Club buluşmaları hız kesmeden devam ediyor. 2 Ekim 2024 akşamı Vestel ve Vestel CMO’su Duygu Badem Uylukçuoğlu’nun ev sahipliğinde Zorlu Eataly Terrazza’da buluşan C Level Club üyeleri gündemi değerlendirdi.
Toplantıda katılımcılar, 25 yıldır sektöründe ihracat şampiyonu olan, 160’tan fazla ülkede tüketicilere teknolojilerini ulaştıran ve Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen “Bayrak Taşıyan Markalar” araştırmasında ilk akla gelen marka olan Vestel’in “Bayrak Taşıyan Marka Olma” stratejilerini Duygu Badem Uylukçuoğlu’ndan dinledi…
Marketing Türkiye C Level Club katılımcıları:
Günseli Özen, Marketing Türkiye, Genel Yayın Yönetmeni
Duygu Badem Uylukçuoğlu, Vestel, CMO
Burçin Çelik, CarrefourSA, Executive Committee Member / Deputy General Manager
Cem Eroğlu, Adform, Türkiye MEA Central Asia VP
Emre Kurtoğlu, Teknosa, Chief Marketing Officer (CMO) & Digital Commerce Officer
Ferkan Merdan, VakıfBank, Executive Vice President
Gülten Ramazanoğlu, GRU Consulting, Founder/President
Ferruh Altun, Marketing Türkiye Haber Müdürü
Mehmet Uçan, Ülker Kurumsal İletişim Direktörü
Merve Eraslanoğlu, TVEkstra, CEO & Co-Founder
Merve Naz Atmaca, Blutv, CMO
Murat Atay, TVEkstra, Co-Founder
Murat Nur Çolakoğlu, L’Oréal, Chief Digital and Marketing Officer
Mustafa Nazım Erdoğan, Sahibinden.com, CMO
Osman Badur, Vestel Deputy General Manager
Zeynep Özden, Türk Telekom, Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı