Beymen’den sıra dışı bir adım…
E-ticaretin katlanarak artan büyümesi hemen her sektörde bu alana yönelik yeni stratejiler geliştirmeyi zorunlu kılıyor. Örneğin geçtiğimiz aylarda Teknosa oldukça önemli bir adım atmış ve pazar yerine dönüştüğünü duyurmuştu. Bugün ilginç bir açıklama da Beymen’den geldi. Marka, “Türkiye’nin Tek Dijital Lüks Platformu” olarak tanımladığı Beymen.com’u, alışveriş ve yaşam alışkanlıklarındaki değişimden hareketle, yenilediğini duyurdu. Beymen’in açıklaması lüks devinin gelecek konumlamasına dair de ipuçları barındırıyor…
Beymen.com’daki yenilikleri markanın “moda-kozmetik” odaklı yapısının gelecek dönemde değişeceği yönünde okumak da mümkün. Markadan yapılan açıklamada “Beymen.com, bildiğiniz ayrıcalıklı alışveriş deneyimini bilmediğiniz ürünlerle zenginleştiriyor ve lüks yaşam platformu haline getiriyor” denilirken moda ve kozmetiğin yanı sıra ev & mobilya, anne & bebek, teknoloji, spor & outdoor, yaşam gibi yeni kategorilerin de sitede yerini aldığı vurgulanıyor.
Bahçe mobilyalarından müzik aletlerine, dağ bisikletlerinden tekneye, evcil hayvan ürünlerinden küçük ev aletlerine, teknolojiden oyuncak ve bebek ürünlerine 200’e yakın marka ve 7000’e yakın yeni ürün, artık Beymen.com’dden satın alınabilecek.
Türkiye’nin tek dijital lüks platformu!
Beymen.com’un yenilenen kimliğiyle ilgili açıklamalar yapan ve Beymen’in “moda otoritesi” kimliğini yepyeni bir boyuta taşıdıklarını belirten BEYMEN Group CEO’su Elif Çapçı, “Beymen.com, modanın yanı sıra müşterilerimizin farklı yaşam alanlarındaki ihtiyaçlarına hitap eden ve mağazacılık seçkimizin çok ötesine geçen, sadece Beymen.com’a özel yeni kategori ve markalarla artık ‘Türkiye’nin tek dijital lüks platformu’ olarak hizmet verecek. Beymen’de görmeye alışkın olmadığımız moda ve kozmetik dışındaki Ev & Mobilya, Anne & Bebek, Teknoloji, Spor & Outdoor, Yaşam gibi hayatın farklı alanlarını kapsayan lüks yaşam kategorilerini artık beymen.com aracılığıyla müşterilerimizle buluşturuyoruz. 7000’e yakın yeni ürünle güncellenen Beymen.com’un en iyilerden oluşan ürün seçkisi, önümüzdeki günlerde yeni kategoriler ve ürünlerle büyümeye devam edecek” dedi. Beymen Group olarak artan şekilde dijitale yatırım yaptıklarını söyleyen Elif Çapçı, “Geçen sene yüzde 63’lük bir büyüme ile Beymen.com’un, Beymen toplam cirosundaki payı yüzde 21 olarak gerçekleşti. 2021 boyunca Beymen.com 100 milyondan fazla ziyaretçi, 1 milyon APP indirimi, 700 bin sipariş ve 1.3 milyon adet ürün satışı gibi çok ciddi sayısal başarılara imza attı. Bu yıl da çok daha büyük başarılara imza atacağımıza inanıyoruz” dedi.
Beymen COVID-19 mücadelesi için toplam 5 milyon TL destekte bulundu