Beyonce, Levi’s için ikonik “Launderette” kampanyasını yeniden canlandırdı
Beyoncé, Levi’s REIIMAGINE kampanyasının ilk ürünü olarak markanın ikonik reklamına yeni bir soluk getiriyor.
Kampanyanın ilk filminde, Beyoncé, Levi’s’ın en unutulmaz reklamlarından biri olan ve 1985’te çekilen “Launderette”in modern bir versiyonunu canlandırıyor. Ünlü yönetmen Melina Matsoukas’ın yönetmenliğini üstlendiği bu yeniden yorumlama, Beyoncé’un yeni ve büyük beğeni toplayan Cowboy Carter albümünde yer alan LEVII’S JEANS şarkısından ilham alıyor.
REIIMAGINE kampanyası bir dizi bölümden oluşacak. Her bölüm, Levi’s’ın en unutulmaz reklamlarından bazılarına yeni bir soluk getirecek ve kamera arkasında ünlü yönetmen Melina Matsoukas yer alacak.
Beyoncé kampanya hakkında, “LEVII’S JEANS’ şarkım, hepimizin gururla giydiği Americana ruhunu yansıtıyor. Levi’s ile çalışmak benim için bir onur. Denim genelde erkek bakış açısıyla ilişkilendirilir, bu yüzden kadın perspektifini kutlayan bu kampanya benim için çok anlamlı. Kadınları güçlendirme konusunda ortak bir vizyonumuz var ve bu vizyonu daha da ileri taşımayı dört gözle bekliyorum” diyor.
Levi Strauss & Co. Küresel Pazarlama Müdürü Kenny Mitchell ise, “Beyoncé ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği, hayal gücünün gücünü ve kadın tüketicilerimizin hayatına dokunan yolları keşfetmemizi sağlıyor” diyor.