BİM para sayma makinesi mi satacak? | Son 24 saatin gündemi
Birleşik Marketler A.Ş’nin (BİM), bugünden itibaren Türkiye’deki indirimli marketlerinde para sayma makinesi satacağı iddia edildi. BİM’in bir şubesine astığı öne sürülen ve sosyal medyada paylaşılan katalogda para sayma makinesinin fiyatının 1990 TL olduğu yazıyor. Para sayma makinesinin özellikleri de ilanda yer alırken, “Tedavüle çıkacak yeni para birimlerine uyumlu” ifadesi ise dikkat çekiyor.
İlana göre söz konusu makine peşin fiyatına altı taksitle satışa sunulacak.
Onlyfans’e “Çocukların cinsel içeriklere erişimi yeterince engellenmiyor” soruşturması
İçerik üretenlerin abonelik yöntemiyle kullanıcılara cinsel içerikler sunmasıyla bilinen platform Onlyfans, içerik üretenlerin elde ettiği yüksek gelirlerle biliniyor. Yüksek gelir elde etme isteğiyle özellikle gençlerin ilgisini çeken bu platform, yeni bir soruşturmayla karşı karşıya. İngiltere İletişim Bakanlığı Ofcom, platformun içerik sunduğu kişiler ve yaşları hakkında sorumlu davranması gerektiğini ve bu konuda üstüne düşenleri yerine getirmediğini iddia ediyor. Şirket ise savunmasında 18 yaşın altındakilerin teknik bir hata nedeniyle içeriklere erişebildiğini ve söz konusu hatayı düzelttiklerini ifade etti.
Coca-Cola’nın “sihirli çerçevesi” iş başında
İnsanların artık birlikte yemek yemediğini fark eden Coca-Cola en iyi yemek masasının neşeli kalabalık sofralar olduğunu hatırlatıyor. Gerçekleştirdiği iletişimlerde de “bir olma” çağrıları yapan marka “Frame the Magic” kampanyasında keyifli sofraları kutlamak ve birlikte olunan anların gerçek büyüsünü ortaya çıkarmak için özel çerçeveler oluşturdu.
Instagram, TikTok’tan bir özellik daha “transfer” edecek!
Instagram, rakibi TikTok’tan “temiz mod” özelliğini transfer ediyor. Yeni özellikle birlikte kullanıcılar, Reels izlerken yorum, görüntüleme sayısı gibi dikkat dağıtıcı detaylardan sıyrılarak tam sayfa video izleyebilecek. Sızdırdığı teknoloji haberleriyle tanınan Alessandro Paluzzi, X üzerinden yaptığı paylaşımda artık Reels’ların temiz modda izlenebileceğini duyurdu. Paluzzi ekran görüntüsü paylaşmanın yanı sıra özelliğin videoya uzun süre basarak aktif edilebileceğini de açıkladı.
LinkedIn’de artık oyun oynanabilecek!
LinkedIn, kullanıcıların platformda daha fazla zaman geçirmesini ve networklerini genişletmesi hedefiyle sıra dışı bir hamle yaparak üç yeni bulmaca oyununu duyurdu. Mart ayında oyun denemelerine başlayan LinkedIn, Queens, Crossclimb ve Pinpoint adında üç farklı bulmaca oyununu tanıttı. LinkedIn News ekibi tarafından geliştirilen oyunların her biri günde sadece bir kez oynanabiliyor. Bu sayede, kullanıcıların günlük rutinlerine kısa bir mola vermesi amaçlanıyor.
İş ortamındaki stres ve mobbing çalışanları nasıl etkiliyor?