Trendyol ve Hepsiburada’nın Black Friday yarışı başladı
Black Friday için geri sayım başlamışken pazar yerleri arasındaki rekabet de artıyor. Trendyol’un Tarkan ile yayınlamış olduğu reklam filminin ardından Hepsiburada da Cem Yılmaz ile bir film yayınladı.
Geçtiğimiz hafta, e-ticaret devi Trendyol, Tarkan ile uzun soluklu bir iş birliğine imza attığını duyurmuştu. Bu iş birliği gündemi oldukça meşgul etmiş ve internette bolca konuşulmuştu. Şimdi ise çok konuşulacak bir başka reklam filmi de Hepsiburada’dan geldi. Cem Yılmaz ile halihazırda iş birliği devam eden Hepsiburada, Black Friday reklamını yayınladı.
Reklam filminde Hepsiburada için kargo dağıtımına çıkan Cem Yılmaz, “Reklam değil, yoğunluk var,” diyerek Black Friday’e gönderme yaptı. Ayrıca iş birliği kapsamında Instagram hesabında bir canlı yayın da gerçekleştirildi. İbrahim Selim’in yayınına katılan ünlü komedyen, Tarkan esprisiyle herkesi güldürdü.
Cem Yılmaz, reklamda hepsiJET kuryeliği yapmasından bahsederken, “Tarkan’dan sipariş gelmiş onu götüreceğim birazdan” dedi. Bu beklenmedik şaka karşısında kahkahalara boğulan İbrahim Selim de “Tamam acele etme abi, zaten o evdedir zannediyorum” yanıtını verdi.
Black Friday heyecanı başladı
Bildiğiniz üzere, her yıl Kasım ayının üçüncü haftası gerçekleşen Black Friday indirimleri için geri sayım başladı. Lojistik problemleri gibi sebeplerden ötürü kampanyaları bir hafta, hatta bir aya yayan markalar da çoktan hazırlıklarına başladı. Bu yıl özellikle pazar yerlerinde ciddi bir yoğunluk beklenirken Türkiye’nin iki pazar yeri devi, yayınladıkları reklam filmleri ile Black Friday yarışına başladı.
Cem Yılmaz’ın Hepsiburada için kuryelik yaptığı, Tarkan’ın ise Trenyol’dan alışveriş yaptığı reklamlar tüm gün televizyonda dönmeye devam ediyor. İki önemli ismin yer aldığı her iki reklamın da eğlenceli ve dikkat çekici olduğunu söylemek gerek. Bununla birlikte, sosyal medya rakamlarına bakılırsa Trendyol daha çok konuşulmuş görünüyor.
Ağırlığı Twitter olan rakamlara baktığımızda Cem Yılmaz’ın 19.00’dan itibaren 1000’e yakın Tarkan’ın ise 6.000’e yakın sonucu olduğunu görüyoruz. Markaların çerçevesinde ise Hepsiburada’nın 600, Trendyol’un 5.500 sonucu bulunuyor. İlave olarak Tarkan Çarşamba akşamı 21.15’ten bu yana Twitter’da TT’de yer alıyor.
Aşağıda Trendyol ve Hepsiburada’nın reklamlarını izleyebilirsiniz.