BluTV yılın ilk yarısında yüzde 125 büyüdü…
Streaming platformları arasındaki rekabetin havalardan daha hızlı ısındığı bir süredir malumumuz. Bir yanda global devler diğer yanda yerli devler… Türkiye’nin ilk abonelikli video platformu olmanın ve stratejik ortağı Warner Bros Discovery’nin verdiği güçle BluTV büyümeye devam ettiğini gösteriyor 2023 ilk yarı büyüme rakamları. Zira ciro bazında yüzde 125, abonelikte ise yüzde 62’lik bir büyümeden söz ediyoruz…
BluTV CEO’su Deniz Şaşmaz Oflaz “2022’nin ilk yarı yılına oranla büyük bir başarıya imza atarak ciro bazında yüzde 125, abonelikte ise yüzde 62’lik bir büyüme yakaladık. Hedefimizde, Masum’dan başlayarak sezonlarca süren Sıfır Bir, Sokağın Çocukları, Bozkır, Saygı gibi daha önce hayata geçirdiğimiz kült dizilerimize yenilerini eklemek var. İkinci yarı yıldan ise beklentilerimiz daha yüksek, 10 Ağustos’ta yayınlanmaya başlayacak Magarsus ve ikinci sezonu sette olan Bir Behzat Ç. Hikayesi: ‘Çekiç ve Gül’ için heyecanlıyız” şeklinde açıklamada bulundu.
2021 yılında Warner Bros Discovery’den yüzde 35’lik bir yatırım alarak stratejik ortaklık kuran BluTV bünyesinde 10 bin saati aşkın içerik, 35 orijinal belgesel ve program, 34 orijinal dizi ve film, 101 sezon 714 bölüm, 60 canlı yayın kanalı bulunuyor.
Kullanıcılardan streaming platformlarına mesaj var: “Fiyatları düşürün, reklam izlemeye razıyız…”
“Yaz mı daha sıcak streaming rekabeti mi?” dosyasının ilk bölümünde rekabette fark yaratan platformları Marketing Türkiye için Kuantum Araştırma’nın gerçekleştirdiği “Dijital Platform Kullanım Araştırması ile mercek altına almıştık. Araştırmanın ikinci bölümünde ise platformlarda abonelik ücretlerinin yüksekliğinin hemen her kullanıcının canını sıkıyor oluşu dikkat çekiyor… Öte yandan araştırma verilerine göre kullanıcıların platformlara net bir mesajı var: “Fiyatları düşürün, reklam izlemeye razıyız…”