BMW 1,5 milyon aracını geri çağıracak | Son 24 saatin gündemi
Almanya merkezli otomobil üreticisi BMW Group, fren sistemindeki sorunlar nedeniyle 1,5 milyon aracını geri çağıracağını duyurdu. 2024 mali yılına ilişkin beklentilerinde düzenlemeye giden şirket, bu kapsamda fren sistemindeki sorunlar nedeniyle 1,5 milyon aracın etkilendiğini ve bu araçların geri çağırılacağını açıkladı. Açıklamanın ardından, BMW’nin hisselerindeki düşüş yüzde 11’i aştı.
YouTube’da reytingi en yüksek gazeteci kim?
“Yeni nesil gazetecilik” tabiri uzun zamandır dillerde. Ana haber bültenlerinden, gazetelerden tanıdığımız pek çok gazeteci teker teker YouTube’da kendi kanallarını açıyor ve bir kurum çatısının altından çıkarak bağımsızlığını ilan ediyorlar… Hiç şüphe yok ki büyük de bir etki gücüne sahipler. Öyle ki içlerinde abone sayısı milyonları geçenlerin sayısı hiç de az değil! Peki, YouTube’un en çok izlenen gazetecileri kimler? Marketing Türkiye için kapsamlı bir analiz gerçekleştiren Medya Takip Merkezi’nin hazırladığı “YouTube Rating Report” işte bu soruyu etraflıca yanıtlıyor… Marketing Türkiye tarafından her ay düzenli olarak yayınlanacak olan çalışma usta gazetecilerin YouTube rekabetine de ışık tutacak. Hazırsanız gelin raporun ilkinde YouTube’a damgasını vuran gazetecilerin şimdiye kadarki performansına hep birlikte bakalım…
Enflasyon günlükleri: “Yaşamıyoruz, ayakta kalmaya çalışıyoruz”
Günlük hayatın her alanında ekonomik zorlukların etkisi artarken tüketicilerin harcama alışkanlıkları da derin bir dönüşümden geçiyor. Yiyecek, barınma ve çocukların giderleri ve eğitim harcamaları gibi en temel ihtiyaçlar öncelikli hale geliyor, lüks harcamalar ise gerilere atılarak ekonomik denge sağlanmaya çalışılıyor. Bu dönemde insanlar, stresle başa çıkmak için alternatif yollar ararken bilinçli tüketim ve marka sadakati kavramları da yeniden şekilleniyor. Enflasyonun günlüklerini tutan Twentify, geliştirdiği yapay zeka platformu Quals.ai ile bu defa enflasyonda “yön bulma çabalarını” mercek altına aldı. İşte, Türkiye’de tüketicilerin ekonomik krize karşı aldığı önlemler ve yaşadıkları değişimlerin detayları…”
Pazarlamanın yeni gücü: Deneyim evleri
İyi ürün, kaliteli hizmet elbette önemli ancak görünen o ki artık yeterli değil. Tüketici artık markalardan çok daha fazlasını istiyor… İhtiyacı karşılamanın ötesinde markayla duygusal bir bağ kurmak, onun dünyasına adım atmak bu taleplerin başında geliyor. Tam da bu noktada deneyim evleri pazarlamacıların imdadına yetişti, yepyeni bir soluk getirdi… Peki, deneyim evleri müşterilerle kurulan iletişime nasıl bir katkı sağlıyor? Son dönemde öne çıkan başarılı deneyim evi uygulamaları hangileri Deneyim evlerini nasıl bir gelecek bekliyor? İşte yanıtlar…
LC Waikiki, Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçisi…
Spora ve sporculara verdiği desteği güçlendiren LC Waikiki, 2024-2025 dönemi boyunca Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin (TMPK) ana sponsoru oldu. Bu sponsorlukla sporcuların potansiyellerini ortaya koymalarına katkı sağlamayı amaçladıklarını vurgulayan LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş’ten hem bu sponsorluğun ardındaki motivasyonu hem de gelecekteki yeni sponsorluk planlamalarını dinledik…