Brandverse Awards 2023 jürisi, projeleri değerlendirmeye başladı!
Brandverse Awards’da rekor bir katılımla son bulan başvuru sürecinin ardından jüri, projeleri değerlendirmeye başladı…. 2 Mayıs’a dek sürecek oylama sonucu kısa listeye kalan projeler belirlenecek.
Kısa listelerin belirlenmesinin ardından 9 – 10 Mayıs tarihlerinde Eczacıbaşı Medya ve İletişim Müdürü Ayşen Akalın’ın Başkanlığında online olarak bir araya gelecek olan büyük jüri 8 ana kategoride yarışan tüm işleri titizlikle değerlendirerek birincileri belirleyecek. Deloitte Türkiye de Jüri değerlendirmesine adil ve şeffaf bir rekabete ortamı yaratmak adına uzmanlığıyla katkı sağlayacak. Kazananlar Haziran ayında gerçekleştirilecek görkemli bir törenle ödüllerine kavuşacak.
Sektör liderlerinin bir araya geldiği Brandverse Awards’da bu yıl Jüri Başkanlığı görevini Eczacıbaşı Medya ve İletişim Müdürü Ayşen Akalın üstlenecek. Bu yıl yarışmanın 8 ana bölümünde jürilere başkanlık edecek isimler de açıklandı. Buna göre “Sosyal Medya ve Dijital” bölümüne Concept Ajans Başkanı Volkan İkiler, “Film” bölümüne TBWA Group İstanbul CEO’su ve Reklamcılar Derneği Asbaşkan Burcu Özdemir, “Medya” bölümüne Dijital Pazarlama İletişimi Platformu Yönetim Kurulu Üyesi Neslihan Olcay, “PR” bölümüne ÜNİTE Edelman Yürütme Kurulu Başkanı & CEO’su Işıl Arıdağ, “Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik” bölümüne Türkiye Kurumsal Sorumluluk Derneği Yönetim Kurulu Başkanı ve ZENNA Kurucu Yönetim Kurulu Başkanı Nuran Aksu, “Strateji” bölümüne Dentsu Creative Managing Director & Creative Strategy Director Tuna Öngü, “Deneyim Tasarımı” bölümüne SabancıDx CEO’su Doğuş Kuran, “Craft” bölümüne ise Muhabbet Kurucu Ortağı & Yönetici Kreatif Direktörü Kenan Ünsal başkanlık edecek.1 Mayıs 2022 – 1 Nisan 2023 dönem aralığında ilk kez yayınlanmış iletişim çalışmaları ve 1 Nisan 2022 – 1 Nisan 2023 dönem aralığında sergilenen sosyal medya performanslarının yarışacağı organizasyonda reklamverenlerin ve ajansların başarısı “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla değerlendirilecek.
Tarafsız ve şeffaf bir yarışma
Dünyanın en büyük danışmanlık şirketlerinden Deloitte Türkiye, Brandverse Awards’un tüm değerlendirme süreçlerinde uzmanlığıyla yer alarak yarışmanın tarafsız ve şeffaf yapısını güçlendiriyor. Markaların en başarılı iletişim ve reklam çalışmalarının ve stratejilerinin değerlendirildiği Brandverse Awards’da Deloitte Türkiye yarışmanın organizasyonu ve kurgusuna görüş, öneri ve katkı sağlıyor, tüm ödüllendirme mekanizmasının şeffaf ve hesap verilebilir olması için kontrol ve değerlendirmeler yaparak iyileştirme sunuyor, değerlendirme sürecinde jüri başkanlarına danışmanlık yapmanın yanı sıra bu süreçte gözlemci görevi üstleniyor.
SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne ilişkin veri toplama, algoritma ve veri analiz sistematiğini değerlendirmek ve tüm markaların sosyal medya performans sonuçlarının finalize edilmesi sürecinde yer alarak güvenilirliği pekiştirmek de yine Deloitte Türkiye’nin sorumlulukları arasında…