Brandverse Awards 2025 başvuruları başladı!
Eski ve yeni nesil tüm pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarının adil bir süreç ve şeffaf kriterlerle değerlendirildiği Brandverse Awards’da başvurular başladı. Marketing Türkiye & BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen, tüm değerlendirme süreçlerine Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla katkı sağladığı Brandverse Awards’da başvurular 18 Mart tarihine kadar devam edecek. Erken başvuru fırsatlarından yararlanmak için geç kalmayın…
Reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında üretilen en başarılı işleri “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla değerlendiren Brandverse Awards’un başvuru dönemi 27 Ocak’ta başladı. Başvurular, son katılım tarihi olan 18 Mart tarihine dek sürecek. Erken başvuru dönemi ise 17 Şubat’ta sona erecek. Sektör liderlerinin bir araya geldiği ve bu yıl dokuzuncusu gerçekleştirilecek olan Brandverse Awards her yıl reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarındaki en güncel gelişmeleri kapsayacak şekilde güncelleniyor. Yarışma bu yıl da yenilikleriyle adından söz ettirecek.
1 Nisan 2024 – 18 Mart 2025 dönem aralığında ilk kez yayınlanmış iletişim çalışmaları ve yine aynı dönem aralığında sergilenen sosyal medya performanslarının yarışacağı organizasyonda reklamverenlerin ve ajansların başarısı değerlendirilecek.
Deloitte Türkiye’nin tüm değerlendirme süreçlerine uzmanlığıyla destek vereceği Brandverse Awards, özgün değerlendirme modeli ve şeffaf yapısıyla başarılı işleri ödüllendirerek sektördeki standartları da yükseltiyor.
Markaların sosyal medyada sergiledikleri performansı ve dijitalde gerçekleştirdikleri projeleri ödüllendiren Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey bu yıl da geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi Brandverse Awards çatısı altında gerçekleştirilecek.
Değerlendirme yapısı, kategorileri ve ödülleri önceki yıllarla benzer şekilde devam eden yarışma başvuruları Brandverse Awards web sitesinden online olarak alınıyor. Social Media Awards Turkey bölümünde yarışmacıların başvuru yapabilecekleri; Özel Gün Kampanyası, Sosyal Medya Kampanyası, Gerçek Zamanlı Kampanya, Mobil Uygulama ve Kurumsal Web Sitesi gibi 20 farklı kategori bulunuyor.
En iyiler 8 ana bölümde yarışacak
Yarışmanın en dikkat çekici bölümlerinden biri olan SocialBrands Veri Analitiği bölümündeyse 50’den fazla sektörde, markaların 1 Nisan 2024 – 18 Mart 2025 aralığında sosyal medya performansına göre kazananlar, başvuru süreci olmadan tamamen veriye dayalı olarak belirleniyor. Pazarlama ve iletişim faaliyetleri için sektör dinamikleri göz önünde bulundurularak özenle oluşturulmuş bölümleriyle markalar için kapsamlı kategoriler sunan Brandverse Awards’da, geçmişte Social Media Awards Turkey’de bulunan kategorilerin yer aldığı Sosyal Medya ve Dijital bölümün yanı sıra Medya, PR, Film, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Deneyim Tasarımı, Strateji ve Craft bölümleri yer alıyor.
Deloitte değerlendirme sürecinde uzmanlığıyla yer alacak…
Brandverse Awards’un tüm değerlendirme süreçlerinde uzmanlığıyla yer alan Deloitte Türkiye, yarışmanın tarafsız ve şeffaf yapısını güçlendiriyor. Yarışmada Deloitte’un katma değer sağladığı alanlar şöyle sıralanıyor:
- Brandverse Awards organizasyonu ve kurgusuna görüş, öneri ve katkı sağlamak,
- SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne ilişkin veri toplama, algoritma ve veri analiz sistematiğini değerlendirmek,
- Tüm markaların sosyal medya performans sonuçlarının finalize edilmesi sürecinde yer alarak güvenilirliği pekiştirmek…
- Tüm ödüllendirme mekanizmasının şeffaf ve hesap verilebilir olması için kontrol ve değerlendirme yapmak, iyileştirme sunmak,
- Değerlendirme sürecinde jüri başkanlarına danışmanlık yapmak ve bu süreçte gözlemci görevi üstlenmek.
REPİD’in desteğiyle…
Brandverse Awards bu yıl da geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin (REPİD) desteğiyle sektörle buluşuyor. Reklamverenler Derneği (RVD), Reklamcılar Derneği (RD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA), Açıkhava Reklamcılar Vakfı (ARVAK), Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) ve üyelerinin katılımıyla kurulan ve İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği İDA’nın da üye olduğu REPİD pazarlama ve pazarlama iletişimi sektörünün en kapsayıcı sivil toplum kuruluşu olma özelliği taşıyor. Türkiye’de, küresel standartlara uygun “Sorumlu Reklamcılık Ekosistemi”ni oluşturmak, büyümenin sağlıklı ve organize şekilde sürdürülmesini sağlamak amacıyla kurulan REPİD’in desteği Brandverse Awards’un kapsayıcı yapısının da bir göstergesi…
Erken başvurularda son tarih 17 Şubat
Marka ve ajansların 1 Nisan 2024 – 18 Mart 2025 döneminde gerçekleştirdikleri tüm iletişim çalışmalarıyla başvuru yapabilecekleri Brandverse Awards için erken başvuru dönemi 17 Şubat’ta sona eriyor! En başarılı projelerinizle yarışmaya başvurmak ve başvuru detaylarını öğrenmek için brandverseawards.com adresini ziyaret edebilirsiniz.