Brandverse Awards başvuruları yoğun talep üzerine 12 Mayıs’a uzatıldı!
Markaların yeni evreni Brandverse Awards için başvuru süresi katılımcıların yoğun talebi üzerine son kez uzatıldı! “Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP)” tarafından da desteklenen ve jüri başkanlığını Reklamcılar Derneği Başkanı Banun Erkıran’ın üstlendiği Brandverse Awards’a 1 Ocak 2021 – 1 Mayıs 2022 döneminde gerçekleştirdiğiniz tüm reklam ve iletişim çalışmalarınızla 12 Mayıs Perşembe günü saat 23.59’a dek başvuru yapabilirsiniz.
Brandverse Awards’a Sektörden Destek
Pazarlama iletişimi ve reklam sektörüne yön veren dört derneğin katılımıyla (Reklamverenler Derneği (RVD), Reklamcılar Derneği (RD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) ve Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA) kurulan “Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP)” bu yıl Brandverse Awards’un destekçileri arasında yer alıyor.
İletişim Ortağı Demirören Medya Markaları!
Brandverse Awards 2022’nin iletişim ortağı Demirören Medya markaları oldu. Türkiye’nin lider eğlence kanalı Kanal D, önde gelen gazetesi Hürriyet ve en çok dinlenen radyolarından Radyo D Brandverse Awards’a iletişim ortağı olarak desteğini sunuyor.
Yarışmanın açık hava sponsorları arasında ise sektörün lider firmalarından PANOEFFECT ve Sistem 9 yer alıyor.
Markalar tüm yönleriyle yarışıyor!
Eski ve yeni nesil tüm reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi çalışmalarını 360 derece kapsayan Brandverse Awards, sektör dinamikleri göz önünde bulundurularak özenle oluşturulmuş bölümleriyle markalar için kapsamlı kategoriler sunuyor.
Social Media Awards Turkey’nin mevcut yapısıyla birlikte dahil olduğu Brandverse Awards’ta, katılımcıların başvurularıyla dahil olacakları tüm kategoriler Sosyal Medya ve Dijital, Film, Medya, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Marka Deneyimi, Strateji, Craft bölümleri altında yer alıyor.
Adil, şeffaf ve denetimli değerlendirme sistemi
Brandverse Awards’ta ödül kazanan marka ve projeleri belirleyen tüm değerlendirme süreçleri Deloitte Türkiye desteğiyle adil, şeffaf ve denetimli bir yapıda işliyor.
Dünyanın en büyük danışmanlık şirketlerinden Deloitte Türkiye, yarışma bölümlerine katılım sağlamış tüm işlerin adil bir şekilde değerlendirilmesi için, kısa liste değerlendirmesi ve jüri toplantısı etaplarında yer alarak tüm değerlendirme süreci boyunca Brandverse Awards’a destek sağlıyor.
Sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jüri üyeleri başta uzmanlık konularına göre olmak üzere ajans, ajansın bağlı olduğu grup, marka, dernek ve mecra dengesi gözetilerek hassasiyetle oluşturuluyor.
Kazananlar Haziran’da bir araya geliyor
Brandverse Awards kategorilerinde başarılarıyla ödül kazananlar Haziran ayında düzenlenecek ödül töreniyle bir araya gelerek ödüllerine kavuşacak.
Bu görkemli etkinlikte yer almak için başvurularınızı 12 Mayıs saat 23.59’a dek yapabilirsiniz. Başvuru detaylarını öğrenmek ve en başarılı projelerinizle yarışmaya katılmak için www.brandverseawards.com adresini ziyaret edebilirsiniz.