Müşteri Deneyimi ve Sosyal CRM alanında fark yaratan işler Brandverse Awards’da yarışacak
Brandverse Awards‘un Sosyal Medya ve Dijital bölümde yer alan Sosyal CRM kategorisi bu yıl ‘’Müşteri Deneyimi ve Sosyal CRM Uygulamaları’’ olarak güncellendi. Genişletilmiş kapsamıyla kategori müşterileriyle daha derin ve anlamlı bağ kurmak isteyen markaların yenilikçi çözümleri ve stratejilerini ödüllendirecek. Tasarladığı müşteri deneyiminin her adımında müşterilerini memnun etmek için sosyal medyanın gücünden yararlanan işler için başvurular 22 Mart’a kadar devam ediyor…
Müşteri Deneyimi ve Sosyal CRM Uygulamaları
Sosyal medyayı ve/veya dijital kanalları müşteri ilişkileri yönetiminde aktif kullanan, dijital kanalların sağladığı anlık, çift yönlü ve birebir iletişim fırsatlarını değerlendirerek müşteri deneyimini iyileştiren ve memnuniyetini arttırmayı amaçlayan tüm çalışmalar bu kategoride değerlendiriliyor.
“Müşteri Deneyimi ve Sosyal CRM Uygulamaları” kategorisine kurumun kendisi veya ajans, çağrı merkezi gibi kurumun müşteri ilişkileri yönetiminde aktif rol oynayan iş ortakları başvurabiliyor.
Brandverse Awards jürisi yanıtlıyor: “İyi bir başvuru nasıl olur?”
BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards başvuruları devam ederken jüriye iyi bir başvurunun nasıl olması gerektiğini sorduk. Formül “net, tutarlı, güvenilir ve ilgi çekici” olmak ancak elbette fark yaratacak bazı detaylar da var. Jüri özellikle kısa ve akılda kalıcı bir vaka videosuna dikkat çekerken başvuru metninin yalınlığının da önemli olduğunu vurguluyor. Publicis Groupe Türkiye Chief Media Officer’ı Kağan Yıldızalp, başvuruda bulunacak olanlara şu temel soruyu soruyor; “Projenizin büyük fikrini tek bir cümleyle etkili bir şekilde anlatabiliyor musunuz?”