Brandverse Awards’da değerlendirme süreci tamamlandı!
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen Brandverse Awards’da değerlendirme süreci tamamlandı. 9 – 10 Mayıs tarihlerinde Eczacıbaşı Medya ve İletişim Müdürü Ayşen Akalın’ın Başkanlığında online olarak bir araya gelen büyük jüri, 8 ana kategoride yarışan tüm işleri titizlikle değerlendirerek kazananları belirledi. Deloitte Türkiye de jüri değerlendirme sürecine adil ve şeffaf bir rekabet ortamı yaratmak adına uzmanlığıyla katkı sağladı.
Brandverse Awards jürisi, 9 Mayıs’ta “Sosyal medya ve dijital”, “Medya”, “PR” ve “Strateji” kategorilerinde kısa listeye kalan işleri, 10 Mayıs’ta ise “Film”, “Craft”, “Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik” ile “Deneyim Tasarımı” kategorilerindeki işler değerlendirerek kazananları belirledi. Reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında üretilen en başarılı işlerin yarıştığı Brandverse Awards’un kazananları Haziran ayında gerçekleştirilecek görkemli bir törenle ödüllerine kavuşacak.
Jüri Başkanlığı görevini Eczacıbaşı Medya ve İletişim Müdürü Ayşen Akalın’ın üstlendiği Brandverse Awards’da:
- “Sosyal Medya ve Dijital” bölümüne Concept Ajans Başkanı Volkan İkiler,
- “Film” bölümüne TBWA Group İstanbul CEO’su ve Reklamcılar Derneği Asbaşkanı Burcu Özdemir,
- “Medya” bölümüne Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP) Yönetim Kurulu Üyesi Neslihan Olcay,
- “PR” bölümüne ÜNİTE Edelman Yürütme Kurulu Başkanı & CEO’su Işıl Arıdağ,
- “Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik” bölümüne Türkiye Kurumsal Sorumluluk Derneği Yönetim Kurulu Başkanı ve ZENNA Kurucu Yönetim Kurulu Başkanı Nuran Aksu,
- “Strateji” bölümüne Dentsu Creative Managing Director & Creative Strategy Director Tuna Öngü,
- “Deneyim Tasarımı” bölümüne SabancıDx CEO’su Doğuş Kuran,
- “Craft” bölümüne ise Muhabbet Kurucu Ortağı & Yönetici Kreatif Direktörü Kenan Ünsal başkanlık etti.
Brandverse Awards 2023’te “Kısa Liste”ye kalan işler açıklandı…