Brandverse Awards’da başvuru süreci devam ediyor
Reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında üretilen en başarılı işlerin yarıştığı Brandverse Awards’da başvuru süreci devam ediyor. Marketing Türkiye & BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen, tüm değerlendirme süreçlerine Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla katkı sağladığı Brandverse Awards’da başvurular 22 Mart tarihine kadar sürecek. Eski ve yeni nesil tüm pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarının adil bir süreç ve şeffaf kriterlerle değerlendirildiği Brandverse Awards’a başvurmak için geç kalmayın…
Reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında üretilen tüm işleri “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla değerlendiren Brandverse Awards’da başvuru dönemi 1 Şubat’ta başladı. Başvurular son katılım tarihi olan 22 Mart tarihine dek sürecek. Sektör liderlerinin bir araya geldiği ve bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilecek olan Brandverse Awards; reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarındaki en güncel gelişmeleri kapsayarak şekillendirildi. 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönem aralığında ilk kez yayınlanmış iletişim çalışmaları ve yine aynı dönem aralığında sergilenen sosyal medya performanslarının yarışacağı organizasyonda reklamverenlerin ve ajansların başarısı değerlendirilecek.
Dünyanın en büyük danışmanlık şirketlerinden Deloitte Türkiye’nin tüm değerlendirme süreçlerine uzmanlığıyla destek vereceği Brandverse Awards, özgün değerlendirme modeli ve şeffaf yapısıyla başarılı işleri ödüllendirerek sektördeki standartları yükseltmeyi hedefliyor.
Social Media Awards Turkey, Brandverse Awards’un çatısı altında
Markaların sosyal medyada sergiledikleri performansı ve dijitalde gerçekleştirdikleri projeleri ödüllendiren Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey bu yıl da geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi Brandverse Awards çatısı altında gerçekleştirilecek.
Değerlendirme yapısı, kategorileri ve ödülleri önceki yıllarla benzer şekilde devam eden yarışma başvuruları Brandverse Awards web sitesinden online olarak alınıyor. Social Media Awards Turkey bölümünde yarışmacıların başvuru yapabilecekleri; Özel Gün Kampanyası, Sosyal Medya Kampanyası, Gerçek Zamanlı Kampanya, Mobil Uygulama ve Kurumsal Web Sitesi gibi 20 farklı kategori bulunuyor.
En iyiler 8 ana bölümde yarışacak
SocialBrands Veri Analitiği bölümündeyse 50’den fazla sektörde markaların 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 aralığında sosyal medya performansına göre kazananlar, başvuru süreci olmadan tamamen veriye dayalı olarak belirleniyor.
Pazarlama ve iletişim faaliyetleri için sektör dinamikleri göz önünde bulundurularak özenle oluşturulmuş bölümleriyle markalar için kapsamlı kategoriler sunan Brandverse Awards’da, geçmişte Social Media Awards Turkey’de bulunan kategorilerin yer aldığı Sosyal Medya ve Dijital bölümün yanı sıra Medya, PR, Film, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Deneyim Tasarımı, Strateji ve Craft Bölümleri yer alıyor.
Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla…
Deloitte Türkiye, Brandverse Awards’un tüm değerlendirme süreçlerinde uzmanlığıyla yer alarak yarışmanın tarafsız ve şeffaf yapısını güçlendiriyor. Markaların en başarılı iletişim ve reklam çalışmaları ile stratejilerinin değerlendirileceği Brandverse Awards’a Deloitte’un katma değer sağladığı alanlar şöyle sıralanıyor:
- Brandverse Awards organizasyonu ve kurgusuna görüş, öneri ve katkı sağlamak,
- Tüm ödüllendirme mekanizmasının şeffaf ve hesap verilebilir olması için kontrol ve değerlendirme yapmak, iyileştirme sunmak,
- Değerlendirme sürecinde jüri başkanlarına danışmanlık yapmak ve bu süreçte gözlemci görevi üstlenmek,
- SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne ilişkin veri toplama, algoritma ve veri analiz sistematiğini değerlendirmek
- Tüm markaların sosyal medya performans sonuçlarının finalize edilmesi sürecinde yer alarak güvenilirliği pekiştirmek…
Brandverse Awards’un ana bölümleri
Social Media Awards Turkey Sosyal Medya ve Dijital Bölümü
Marka ya da kurumların sosyal medya ve dijitaldeki tüm kampanyaları ve iletişim faaliyetleriyle sosyal medya performansları bu bölümde değerlendirilecek. Social Media Awards Turkey’nin önceki yıllarda ödüllendirme yaptığı tüm kategoriler bu bölümde bulunuyor.
Medya Bölümü
Markaların medya uygulamalarında gösterdikleri başarı bu bölümde değerlendirilecek. Yaratıcı medya çalışmaları, yenilikçi uygulamalar ve ilham verici medya kullanım fikirleri de bu bölümde yarışacak.
Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü
Ticari bir kuruluş ya da kar amacı gütmeyen kurumlar tarafından, toplumsal ve çevresel sorunların çözümü ve farkındalık adına geliştirilen tüm projeleri bu bölüm altındaki kategorilerde yarışacak. Bu bölümde yer alan kategoriler Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları doğrultusunda oluşturulmuş olup yarışan işler 2030 yılına kadar erişilmesi için belirlenmiş hedeflere nasıl bir katkı sağladığı bakımından değerlendiriliyor.
PR Bölümü
Stratejik ve kreatif açıdan odağına PR disiplinini alan iletişim kampanya ve projeleri bu bölümde değerlendirilecek. Kurumsal itibar ve pazarlama iletişimi, sürdürülebilirlik iletişimi, sosyal sorumluluk, kriz yönetimi bağlamında PR kampanyaları ile stratejik içerik üretimi, gündem yönetimi, etkinlik ve sponsorluk/ortaklık yönetimi PR bölümünde yarışacak.
Film Bölümü
Bu bölümde marka, kurum ya da kuruluş için TV, sinema ya da dijital ortamlarda yayınlanan reklam filmleri yarışacak.
Deneyim Tasarımı Bölümü
Markaların hedef kitleleriyle yaratıcı ve özgün yöntemlerle buluşmasını sağlayarak müşteri deneyimi sunan projeler bu bölümde yarışacak.
Strateji Bölümü
Marka adına yapılan tüm iletişim faaliyetleri ve kampanyalarının ardındaki, işin başarıya ulaşmasını sağlayan özgün ve etkili marka stratejileri bu bölümde değerlendirilecek.
Craft Bölümü
Marka mesajını iletmek için reklamda kullanılan görsel, metin ve müzik gibi öğelerin nasıl kullanıldığı ve yaratıcı çalışmaya sağladığı katkı bu bölümde değerlendirilecek.
En başarılı projelerinizle yarışmaya başvurmak ve başvuru detaylarını öğrenmek için brandverseawards.com adresini ziyaret edebilirsiniz.