Brandverse Awards’ta erken başvuru dönemi devam ediyor…
Birbirinden iddialı projelerin 8 ana bölüm altında rekabet edeceği Brandverse Awards erken başvuru dönemi devam ediyor. Pazarlama, reklam ve iletişim alanındaki en iyi işlerin değerlendirileceği Brandverse Awards’a erken katılım avantajıyla dahil olmak için son gün 17 Şubat!
Geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin (REPİD) Brandverse Awards desteği bu yıl da devam ediyor. Reklamverenler Derneği (RVD), Reklamcılar Derneği (RD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA), Açıkhava Reklamcılar Vakfı (ARVAK), Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) ve üyelerinin katılımıyla kurulan, İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği İDA ve Türkiye Araştırmacılar Derneği TÜAD’ın da üye olduğu REPİD, pazarlama ve pazarlama iletişimi sektörünün en kapsayıcı sivil toplum kuruluşu olma özelliği taşıyor.
Küresel standartlara uygun “Sorumlu Reklamcılık Ekosistemi”ni oluşturmak, büyümenin sağlıklı ve organize şekilde sürdürülmesini sağlamak amacıyla kurulan REPİD’in desteği Brandverse Awards’un kapsayıcı yapısını öne çıkarıyor.
Başvuru sürecine dair tüm detaylar ve faydalı dokümanlar için TIKLAYIN!