Reklamda kullanılan görsel, müzik ve metinler Brandverse Awards’ta ödüllerine kavuşuyor
Social Media Awards Turkey, bu yıl büyük bir dönüşümle yeni başvuru döneminde katılımcılara Brandverse Awards’un 360 derece kapsamlı evreninden merhaba diyor. Brandverse Awards’ta Social Media Awards Turkey kategorilerinin dışında da yer alan daha pek çok bölümde de markaların çalışmaları değerlendiriliyor.
Bu bölümlerden biri ise “Craft Bölümü.” Marka mesajını iletmek için reklamda kullanılan görsel, metin ve müzik gibi öğelerin nasıl kullanıldığı ve yaratıcı çalışmaya sağladığı katkı bu bölümde değerlendirilecek. İşte detaylar…
Metin Yazımı
Marka iletişiminde yer alan çalışmalar için özel olarak üretilmiş yaratıcı metinler bu kategoriye başvurabilir. Başvurulan içerik; reklam senaryosu, diyalog, web sitesi, mikrosite veya kurumsal blog için hazırlanmış bir metin olabilir.
Müzik ve Ses Tasarımı
Bir markaya ait reklam veya kampanya içeriğinde kullanmak üzere hazırlanmış tüm orijinal, editlenmiş ve adaptasyon çalışmasıyla yaratılmış müzik ve ses çalışmaları bu kategoride yarışıyor. Kullanılan müzik marka adına özel olarak bestelenmiş ya da adapte edilmiş olabilir.
Tasarım Kategorileri
Afiş Tasarımı
Bir marka, kurum ya da kuruluş için tanıtım ya da duyuru gibi amaçlarla özel olarak hazırlanmış afiş tasarım çalışmaları bu kategoride yarışacak.
Ambalaj Tasarımı
Yarışmanın uygulama dönemi içerisinde hazırlanmış ya da yenilenmiş tüm ambalaj tasarımları bu kategoride yarışacak.
Animasyon Tasarımı
Bir markanın, kurumun ya da kuruluşun iletmek istediği mesaja uygun olarak hazırlanmış iki veya üç boyutlu animasyonlar bu kategoride yarışacak.
Grafik Tasarım
Bir marka, kurum ya da kuruluş için özel olarak hazırlanmış grafik tasarım çalışmaları bu kategoride yarışacak. Başvurularda çalışmanın kullanıldığı medya yer almak zorunda.
İllüstrasyon
Bir marka, kurum ya da kuruluş için özel olarak hazırlanmış illüstrasyon çalışmaları bu kategoride yarışacak. Başvurularda çalışmanın kullanıldığı medya yer almak zorunda.
Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX / UI)
Dijital mecralardaki kullanıcı deneyimi tasarımları bu kategoride değerlendiriliyor.
Kurumsal Kimlik Tasarımı
Bir marka, kurum ya da kuruluş için yeni tasarlanan ya da iyileştirmeye, değişime gidilen kurumsal kimlik çalışmaları bu kategoride yarışıyor.
Tasarımda Metin Kullanımı
Marka, kurum ya da kuruluşun iletişiminde kullanılan görselin tasarımında (görsel, tipografi, kaligrafi vb.) yer alan metinlerin kullanımı bu kategoride değerlendirilecek.
Yayın Tasarımı
Bu kategoride kitap kapağı, gazete, dergi, katalog, takvim vb yayınlanmış ve çoğaltılmış tasarımlar yarışıyor.