Oyuncak bebek çılgınlığı büyüyor: Bratz ilk marka iş birliği için reality şovun kraliçesini seçti
Barbie filmi ile birlikte oyuncak bebekler yeniden ilgi odağı oldu. Filmin sadece iki hafta içinde küresel gişede 775 milyon dolar hasılat yapması ikonik Bratz bebeklerini de harekete geçirdi ve marka ilk ünlü iş birliğini gerçekleştirdi…
Tam da Barbie filmi vizyona girmiş ve oyuncak bebekler yeniden popüler olmuşken Bratz’den bir atak geliyor ve Bratz bebekler yeni bir yüze kavuşuyor. İlk ünlü iş birliğini Kylie Jenner ile yapan marka “Mini Bratz x Kylie Collectibles” koleksiyonunu tanıtıyor. Koleksiyon kapsamında Kylie Jenner’ın unutulmaz kırmızı halı görünümlerinden ilham alan 6 farklı bebek üretildi.
Satın alınan her Kylie Mini Bratz bebek, bir aksesuarla birlikte kapsül içerisinde sunuluyor. Ortalama bir avuç içi büyüklüğünde olan bebekler dün itibarıyla 10 dolar fiyat etiketiyle satışa çıktı. Bratz’in web sitesi ve mağazalarının yanı sıra Amazon, Target ve Walmart‘tan da satın alınabiliyor.
Çocukluğundan beri Bratz hayranı olduğunu ve her zaman kendi Bratz bebeğini istediğini söyleyen Jenner, “markayla olan yolculuğundaki her bir adımını çok sevdiğini” belirtiyor.
Barbie son birkaç aydır tüm dünyayı pembeye boyamakla kalmadı, yoğun marka iş birlikleri ve pazarlama çalışmalarıyla kiminin gönlüne taht kurdu kimini ise canından bezdirdi desek yeridir. Öyle ki sosyal medya Barbie hayranları kadar hater’larıyla da dolu. Ancak gerçek şu ki Bratz bebekleri pasta savaşına biraz geç kaldı zira Barbie pastanın büyük bir kısmını yemiş gibi görünüyor.
Kaynak: Hollywood Reporter