British Airways logosuna güveniyor!
British Airways, müşterilerinin geleceğini şekillendirmeye yardımcı olan hayattaki önemli yolculukları kutlayan “A British Original” konumlandırmasının bir parçası olarak yeni bir açık hava kampanyasına başladı.
Kampanyada, bir uçağın penceresinden 35 bin ft yükseklikten dışarıya bakan yolcuların yüzündeki şaşkınlık görünüyor.
Kampanya konsepti müşterilerin genellikle uçak penceresinden oturdukları yerden fotoğraf çektikleri fikrinden yola çıkıyor. Ancak bunun yerine kamerayı ters çevirip müşterilerin varış noktalarına bakarken hissettikleri duyguları ön plana çıkarmayı hedeflemiş marka. Ancak kampanyayı farklı kılan taraf markanın logosunu kullanış şekli. Havacılık devi marka bilinirliğine ve logosunun tanınırlığına o derece güveniyor ki her ilanda logosunun yalnızca bir kısmına yer veriyor…
Kampanya, Uncommon Creative Studio’nun imzasını taşıyor.
Turizm şirketinden radikal karar: “Hanımlar, beyler” dönemi kapandı