Bu billboard sadece renk körleri için!
Toronto Dominion Bank (TD Bank) için Ogilvy Canada tarafından tasarlanan son açıkhava kampanyası, standart renk görüşüne sahip olanlar için boş ve yeşil renkli bir reklam panosundan ötesi değil. Ancak daha yakından bakıldığında yeşil ve kırmızı noktalar görünür hale geliyor. Bu noktalar, renk körü bireylere önemli bir mesaj veriyor: “Eğer bunu görüyorsanız, bu sizin görüldüğünüz anlamına geliyor.”
Dikkat çeken kampanya, engelli kullanıcılar için internetin daha kapsayıcı hale gelmesini hedefleyen ücretsiz bir Google Chrome uzantısı olan TD Accessibility Adapter’ı tanıtıyor.
TD Accessibility Adapter ile kullanıcılar; okuma kılavuzları, disleksik kişiler için daha okunaklı büyük fontlar ve tek renkli, karanlık mod ve düşük doygunluk gibi çeşitli renk modları sayesinde gezinti deneyimlerini kişiselleştirebiliyorlar.
Kaynak: Design Taxi
PANTONE, New York Moda Haftası’nı 2 yeni renk paletiyle karşıladı