Bu çivi çakılırken çekiç değil telefon kullanıldı!
Yeni Oppo A60 telefonların tanıtımı için ekranların sağlamlığına vurgu yapılan bir kampanya hazırlandı.
Yeni OPPO A60 telefonların tanıtımı için ekranların sağlamlığına vurgu yapılan bir kampanya hazırlandı. Kampanyada telefonların ekranlarının üst düzey dayanıklılığına dikkat çekmek için “çivi çakacak kadar sağlam” olduğuna vurgu yapılıyor ve telefon çekiç niyetine kullanılıyor…
Üç farklı reklam filmi ve online-offline içerikler hazırlanan kampanya Happy People Project imzası taşıyor.
Kampanyayı LinkedIn hesabından paylaşan Happy People Project CCO’su Ergin Binyıldız, “Ekranıyla çivi çakılacak kadar sağlam. Rakiplerin aksine 🙂 Üç filmle ve filmlere yönlendiren online-offline içerikle bu özelliğin altını çizelim dedik. Telefonumuzu çizmeden tabi” yorumunu yaptı.