Bu kimin reklamı!
Yeni güne alarmla başlamak kimi zaman kabus gibi gelebiliyor kulağa. Hatta pek çokları ilk alarmla uyanamadığı için artarda alarmlar kurarak ancak uyanabiliyor. Peki ya alarmı lezzete kursaydınız uyanmak yine de bu kadar zor olur muydu? İşte tam da bu içgörüyle doğuyor McDonalds’ın outdoor kampanyası. Leo Burnett UK imzalı poster şimdiden 2024’ün en beğenilenleri arasında yer alıyor…
Kampanyanın öne çıkan bir başka özelliği ise üzerinde hiçbir McDonald’s logosu görmüyor olmamıza rağmen ikonik McMuffin’in tüketiciye direkt olarak markayı hatırlatıyor olması. Özgüvenli kampanyası ile McDonald’s tüketicileri lezzete uyanmaya ve “düzgün bir kahvaltıya” davet ediyor…
McDonald’s’dan nostaljik hamle: 80, 90 ve 2000’lerdeki müşterine özledikleri sosları getiriyor…