Bülent Fidan Başkanlığındaki Marka Konseyi’nin yeni yönetimi göreve başladı
Türkiye’nin marka değerini yükseltme misyonuyla çalışan Marka Konseyi, 2025-2026 dönemi için yeni yönetim kadrosunu belirledi. Bülent Fidan’ın Başkanlığındaki yeni yönetim akademisyen, ajans ve marka temsilcisi profesyonellerden oluşuyor.
Bahçeşehir Üniversitesi’nde gerçekleştirilen genel kurulda, Marka Konseyi’nin gelecek iki yıllık dönemini şekillendirecek yeni Yönetim Kurulu ve Denetleme Kurulu üyeleri seçildi. Toplantı öncesinde, Konsey’in gelecek vizyonunu belirlemek üzere Şebnem Tezcan moderatörlüğünde kapsamlı bir çalıştay düzenlendi.
Marka Konseyi Yönetim Kurulu
- Bülent Fidan
- Necdet Kara
- Serap Durak
- Gonca Yıldırım
- Dilek Özman
- Elif Yolbulan Okan
- Harun Emre Karadağ
- Çağrı Öztürk
- Meltem Turgan
- Haydar Özkömürcü
- Sinem İnce
- Özlem Akgün
Marka Konseyi Denetleme Kurulu
- Murat Şaylan
- Diyez Beksaç
- Güven Borça
- Gamze Güven
- Muhterem İlgüner
- Zeliha Eser
Marka Konseyi, yeni yönetimiyle birlikte markaların küresel rekabette güçlenmesi, sürdürülebilir iş modellerinin geliştirilmesi ve sektörde etkin stratejilerin hayata geçirilmesi için çalışmalarını hızlandıracak. Bu dönemde, markaların değer yaratma süreçlerine katkı sağlayacak yenilikçi projeler ve iş birlikleri ön planda olacak.